עושה רושם שחברת המסכים AOC שמה לה כמטרה להגיע לכל בית-אב בו קיים גיימר(מִשְׂחֲקָן), אחרת אין הסבר הגיוני אחר לקצב ייבוא דגמי המסכים השונים מסדרת ה-AGON שלה המיועדת לפלח שוק זה. כעת ה-AGON AG272FCX6 הושק, והוא גם יעשה עלייה.

מדובר במסך בגודל 27" וברדיוס קעירות של 1800R, ברזולוציית FHD(או 1080p), קצב רענון של 165Hz וזמן תגובה של 1 מש' MPRT. בעצם מדובר בשדרוג למסך ה-AG272FCX, שהיה איטי יותר עם קצב רענון של "רק" 144Hz וזמן תגובה של 4 ms.

"מדובר במסך בגודל 27" וברדיוס קעירות של 1800R"

מסך ה- AGON AG272FCX6 מגיע עם פאנל MVA המאפשר את זמני התגובה המהירים, יחד עם יחס ניגוד של 3000:1 וזווית צפיה רחבה של 178° מעלות לכל צד, ומצויד כמובן בטכנולוגיית FreeSync המונעת קריעות וגמגומים של התמונה המוצגת. נזכיר – שכעת ניתן להפעיל על כל מסכי ה-FreeSync את טכנולוגיית ה-G-Sync המקבילה של חברת Nvidia.

ה-AOC AGON AG272FCX6 מגיע מצויד בכל טוב, בהתאם למסכים מסדרת ה-AGON. החל בשלט ה-QuickSwitch שמאפשר לכם לדפדף בנוחות בין מצבי ה-Presets השונים, וגם לנווט במסך ה-OSD, וכלה בטכנולוגיית ה-Shadow Control שתפקידה להאיר אזורים חשוכים במסך, ללא פגיעה באזורים המוארים יותר – על מנת לוודא שתוכלו לזהות את מי שאורב לכם בחושך מוחלט.


"ה-AGON AG272FCX6 מגיע עם שקע אוזניות מובנה על גבי המסך עצמו ותופסן עליו תוכלו לתפוס את האוזניות"

בתחום הקישוריות – המסך מגיע עם שתי כניסות HDMI, כניסת DisplayPort אחת, כניסת VGA ו-2 שקעי USB 3.0. בנוסף הוא מצויד בעיצוב מסך בתצורת Frameless שנועד לאפשר לאלו הרוצים בכך להצמיד מספר מסכים אחד לשני על מנת ליצור תחנת עבודה מרובת מסכים.

ה-AGON AG272FCX6 מגיע עם שני רמקולים פנימיים עם הספק של 3W כל אחד, ושקע אוזניות מובנה על גבי המסך עצמו ותופסן עליו תוכלו לתפוס את האוזניות.
הוא נתמך ע"י הרגלית האופיינית של מסכי ה-AGON התופסת מעט מקום, ואף מאפשרת העברה נוחה של כבלים דרך גב הסטנד ומשדרת יוקרה ואף מצויידת בידית נשיאה. המסך מצויד בתאורת RGB בתחתיתו ובפאנל האחורי, ב-3 צבעים בלבד.

המסך צפוי להגיע לארץ בייבוא סדיר דרך איסטרוניקס במחיר מומלץ לצרכן של 1899₪ .
לעמוד המוצר באתר של AOC.

אם אתם מחפשים מסך פשוט יותר ובתקציב זול יותר – אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על ה-AOC C24G1.