2 חדשות מעניינות ומתנגשות מיוחדות עלו היום בעולם הקונסולות. הראשונה, וההגיונית מבין השתיים:

Hori Onyx – שלט PS4 שנראה כמו שלט Xbox One!

חברת Hori משחררת שלט PlayStation 4 אלחוטי רשמי שפונה ל-אתם יושבים? מעריצי ה-Xbox. השלט תוצרת Hori נקרא The Onyx, והוא בעל רישיון רשמי מצד Sony, והוא זהה בצורתו למבנה הג'ויסטיקים האנלוגיים האסימטרים של שלטי ה-Xbox 360 ושלטי ה-Xbox One. השלט צפוי לצאת לצאת לחנויות יותר מאוחר החודש.
ככל הנראה, ולא לגמרי במקרה, השלט פונה אל אותם שחקנים שבדור הנוכחי החליטו כי הם רוכשים קונסולת PS4 ולא קונסולת Xbox One, למרות הערצתם הברורה ל-Xbo 360. אותם שחקנים ככל הנראה מתגעגעים לנוחות של שלטי ה-Xbox. אבל המוכרות והנוחות לא באה ללא מחיר – כרגע מהתמונות ומה-Specs שפורסמו, נדמה כי ל-Onyx אין שקע אוזניות, או רמקול פנימי מובנה, וכמו כן ה-Light Bar בולט בחסרונו.

The Duke חוזר!

מנגד, עושה רושם ששלט ה-Xbox המקורי, שזכה לכינוי The Duke, חוזר לתחיה. השלט זכה לשם זה בגלל גודלו המוגזם. השלט לא חוזר ללא שינויים – לוגו ה-Xbox העצום ששכן במרכז השלט, הוא כעת בגרסתו החדשה של השלט מסך OLED. מה הוא עושה אתם שואלים? כרגע, מציג את אנימציה ה-Start up של הקונסולה המקורית. בנוסף, Seamus Blackley, המתכנן מאחורי השלט המחודש, מציין שלמרות שכרגע המסך במרכז מציג רק את אנימציה אחת, הוא ישמח לאפשר למפתחים להשתמש במסך זה לאפליקציות אחרות.

מחיר השלט החדש-ישן יחסית גבוה – הוא ינוע סביב ה75 דולר. לא ברור למה יש צורך בגרסא זו, מלבד הצורך הנורא של השחקנים להרגיש בנוסטלגיה מסויימת. שלטי ה-X360 נחשבים לטובים ביותר, ואחריהם שלטי ה-Xbox One המקוריים. בגרסת ה-S היו שינויים מסויימים שפגעו בחווית המשחק עבור חלק מהמשתמשים.

הערת הכותב: אני חווה משלטי ה-Xbox One שלי למיניהם רצף תקלות מכעיס, ואמינותם מחווירה אל מול שלטי ה-X360 שלי שעדיין מתפקדים, והם בני קרוב לעשור. השניים המקוריים. ואני כעת עתיד לרכוש את שלט ה-Xbox One הרביעי במספר(אגב, למי מכם שלא שם לב, גם ייצור שלטי ה-Elite הופסק). לכן, זה קצת תמוה בעיניי שמישהו ירצה לחזור להשתמש בשלט המגודל הזה, במיוחד לאור הידיעה שחברת Hori שיחררה כעת שלט PlayStation 4 המתבסס על העקרונות הארגונומיים של שלטי ה-Xbox.