לפני כחודשיים, בתערוכת המשחקים E3, חברת המשחקים Square Enix פרסמה טריילר ראשון למשחק Marvel's Avengers שיספר סיפור חדש של גיבורי העל האהובים של חברת הקומיקס מארוול. אמנם בטריילר הראשוני קיבלנו הרבה מידע על אילו דמויות יופיעו במשחק (אגב, אנחנו עדיין מחכים להכרזה ש-Hawkeye יהיה חלק מהמשחק) והסיפור, אך לא בנוגע למשחקיות. הסרטון שפורסם בשבוע שעבר הציג הרבה פרטים חדשים ומעניינים.

אל הרעם בפעולה

הסרטון החדש מתחיל כפי שהתחיל הקודם: בחגיגות יום הנוקמים, כאשר הפעם הוא מוצג מנקודת מבטה של ילדה קטנה שמצאת באירוע שפגשה את הנוקמים. לאחר שמתרחש הפיצוץ המסתורי, אנחנו רואים את כל הנוקמים מתאגדים וקפטן אמריקה מבקש מת'ור ואיירון מן לבדוק מה מקור הפיצוץ. בשלב זה אנחנו רואים את המשחקיות של הנוקם הראשון: תו'ר.

כמתבקש מאל הרעם, הוא משתמש בפטיש שלו כדי להלום בכוח את רעולי הפנים. הוא יכול גם לעוף, ולהטיח את הפטיש באיזור מסוים שבו יש אויבים, אך יש לו עוד כמה טריקים בשרוול. לת'ור יש 3 יכולות מיוחדות שמתמלאות בכל פעם שהוא מכה ביריבים. הראשונה היא לזרוק את הפטיש שלו עליהם ובכך להמם אותם. בזמן שהם על הרצפה, ת'ור משמתמש באגרופים ובעיטות על מנת לפגוע בהם. זוהי דרך מצוינת להילחם בכמה אויבים במקביל ולדלל את הכמות היריבים. היכולת השניה היא להיות מהיר וחזק יותר לזמן קצר, באמצעות מתקפה הכוללת פגיעה באויבים מרחוק באמצעות ברקים שיוצאים מהפטיש. היכולת השלישית לא מופיעה בטריילר זה, אך אנחנו בטוחים שנקבל עוד מידע עליה לקראת יציאת המשחק.

Marvels Avengers Iron Man

לאחר שת'ור נלחם, איירון מן תופס את מקומו. בהתחלה הוא רודף אחרי חיילים מעופפים ומנסה לפגוע בהם, תוך כדי שהוא מנסה להתחמק מהמתקפות שלהם. כשהוא נוחת ניתן לראות את המתקפות שלו. ראשית, המתקפה הרגילה היא באמצעות היד שלו שיורה לייזר, אך גם לו יש יכולות מיוחדות. איירון מן יכול להוציא לייזר מתוך החזה שלו. מתקפה נוספת שמוצגת בסרטון היא יכולת לשחרר טילים מתמקדים על אויבים ועל מכונות ירייה כדי לגרום ליותר נזק.

הענק הירוק מציג את כוחו

בזמן שהם נלחמים רואים את האלמנה השחורה וברוס באנר, הלא הוא הענק הירוק, במטוס כאשר כמה דקות לאחר מכן הוא נכנס לקרב. בהתחלה הוא רק מנסה לברוח מחפצים שנופלים בגלל פיצוץ הגשר, אך כאשר הוא מגיע לזירת הקרב אנחנו רואים את היכולות שלו שמתמקדות, כצפוי בכוח העצום שלו. אלו כוללות להטיח אויבים אחד בשני ולהדוף אותם באמצעות כוחותיו. לאחר מכן רואים שהוא משתמש בכוח שלו כדי להיתלות על מכוניות ובכך להתקדם למטרתו. כשהוא באוויר הענק הירוק יכול להטיח את עצמו על הרצפה ולפגוע בכל מי שקרוב, כמו גם להרים חלק מהכביש ולזרוק על רעולי הפנים. בשלב מסוים הענק נהפך לירוק כהה יותר ושולח גל הדף לעברם, ייתכן שזוהי אחת היכולות המיוחדות שלו במשחק, אך זה לא ברור כרגע.

הנוקמים מתאספים על הגשר ואז עוברים לקפטן אמריקה שנמצא בתוך החללית ונלחם באנשים. המשחקיות שלו מתמקדת בשימוש במגן שלו וזריקתו, אך גם על כוח פיזי. בסרטון ניתן לראות פעמים רבות שבהן קפטן אמריקה זורק את המגן שלו ובכך מהמם אויבים, ולאחר מכן פוגע בהם. נראה שאין יחוד מסוים מהדמויות האחרות וגם היכולות המיוחדות שלו מתמקדות במגן.

Marvels Avengers Hulk

האלמנה השחורה כמו שמעולם לא ראיתם

הגיבורה האחרונה שאנחנו רואים היא האלמנה השחורה. היא מגיעה לגשר ושם נלחמת ב-Taskmaster, אויב מוכר של הנוקמים. הקרב מתחיל בכך שהאלמנה רודפת אחרי Taskmaster בזמן שהוא בורח. בשלב מסוים היא מצליחה לקפוץ עליו, ומנסה לתקוף אותו. לאחר שהם מגיעים לקרקע בטוחה הם מתחילים להילחם ואנו רואים את המשחקיות שלה, אולי הכי מעניינת מכל הטריילר. ראשית, היא מתמקדת בכוח פיזי ואתלטיות על מנת לפגוע ב-Taskmaster אך גם כדי להתחמק ממתקפות שלו. היבט נוסף במשחקיות שלה הוא שימוש ברובה שאיתו היא פוגעת ב-Taskmaster מרחוק ולא מאפשרת לו לברוח. ההיבט השלישי הוא שלאלמנה יש יכולת להפוך לבלתי נראית לכמה שניות, מה שמאפשר לה לפגוע בלי חשש. זהו היבט מעניין שמשדרג את היכולות שלה וכנראה הולך לאפשר למשחקיות כיפית.

במהלך הקרב של האלמנה ו-Taskmaster נרמז שהוא רק הסחת דעת ושיש מישהו אחר שעומד מאחורי המתקפה ביום הנוקמים. כזכור מהטריילר הראשוני, הנוקמים לא מצליחים לעצור את התפוצצות הגשר וגורמים, ככל הנראה, למוות של אלפי אנשים. הטריילר ממשיך כאשר רואים את העיר כמה שנים לאחר מכן כשהיא הרוסה בגלל המאורעות שהתרחשו באותו היום. אך הם ממשיכים ביחד כדי להגן על העולם.

Marvels Avengers Captain America

הסרטון שם דגש גדול על quick time events, שבהם תצרכו ללחוץ על כפתורים בזמן מסוים כדי לפגוע באויבים או כדי לברוח מחפצים. כך למשל, כאשר הענק הירוק נכנס לתמונה הוא צריך להתחמק במהירות ממכוניות וחפצים שנופלים מהגשר. בנוסף, גם כאשר האלמנה השחורה נלחמת עם אחד מהאויבים של המשחק, Taskmaster, צריך ללחוץ על כפתור מסוים על מנת שהיא תיפגע בו. היבט מעניין לכשעצמו במשחק שמתמקד באקשן. אנחנו מקווים שהם לא יעיקו על המשחקיות, וירגישו חלק ממנה.

Marvel's Avengers עתיד לצאת ב הוא עתיד לצאת ל-PlayStation 4, Xbox One, שירות Stadia של גוגל ו-PC ב-15 למאי, 2020.