חברת המשחקים היפנית Square Enix הופיעה אתמול בתערוכת E3 והציגה לעולם משחק חדש של הנוקמים, זאת לאחר שהוכרז בינואר לפני כשנתיים. המשחק יקרא בפשטות Marvel's Avengers, אך מהטריילר שקיבלנו אפשר ללמוד הרבה על סוג המשחק, הדמויות המוצגות בו ותאריך היציאה.

ראשית, המפתחות של המשחק יהיו חברת Crystal Dynamics שפיתחה את סדרת משחקי Tomb raider החדשים וחברת Eidos Montréal שפיתחה את סדרת משחקי Deus Ex. זוהי כבר בשורה טובה, שכן שתי המפתחות הוציאו משחקים טובים בשנים האחרונות.

המשחק החדש – Marvel's Avengers, יהיה משחק בסגנון אקשן-הרפתקאות, שכולל מצב שחקן-יחיד, ומצב מולטיפלייר שבו תוכלו לשחק עד 4 שחקנים בו זמנית. כפי שסיפרנו לפני שנתיים, הסיפור של המשחק יהיה מקורי, כזה שלא נראה עוד בקומיקסים ובסדרת הסרטים, אך עם זאת הוא ישמור על כל הדמויות, המקומות, ו"הרגעים האייקונים" שמעריצים למדו לאהוב בכל איטרציה של הנוקמים.

לפי יוצרי המשחק, הסיפור יתפרש על פני כמה שנים, מה שאומר שהוא יהיה חלק מסדרה של משחקים. זאת ועוד, Square Enix כבר אישרו שבמשחק לא יהיה loot box ושהוא לא יהיה pay to win. כמו כן, כל איזור וכל גיבור על חדש שיתווספו למשחק יהיו ללא תשלום מיוחד והם יכללו בעלות המשחק הרגיל.

יום נוקמים שמח!

ועכשיו לדברים שידועים לנו מהטריילר שהוצג אתמול. בתחילת הטריילר מוצג פסטיבל עם זיקוקים ומטוסים בעיר ניו יורק לכבוד "יום הנוקמים". לאחר מכן רואים את איירון מן, ת'ור, ברוס באנר, האלמנה השחורה וקפטן אמריקה. בולט בהעדרו הוא Hawkeye. כרגע לא ידועה הסיבה מדוע הוא לא נמצא, שכן הוא היה חלק מהנוקמים "המקוריים" מהסרט הראשון בשנת 2012. אנחנו באופן אישי מאוד מקווים שהוא יופיע.

marvels avengers

במהלך החגיגות, וכאשר הנוקמים על הבמה, מתרחש פיצוץ מסתורי בגשר ליד והורס את החגיגות. הגיבורים מגיעים לשם כדי לבדוק את המתרחש וניתן לראות חלקים שונים שבהם מתמקדים בדמות אחת שנלחמת בכמה אויבים. למשל, איירון מן מתעופף מעל הגשר ומנסה להתחמק מחפצים שנזרקים עליו, ת'ור זורק את הפטיש שלו על אנשים רעולי פנים וקפטן אמריקה נלחם בכמה אויבים. אולי זהו רמז לכך שנוכל לשחק אותם, אך זה לא ברור עדיין. במהלך הקרב, אחד האויבים לוחץ על כפתור אשר משחרר קרן לייזר שהורסת את הגשר. הגיבורים מצליחים להרוס את המטוס של האויבים, אבל יש פיצוץ גדול.

הטריילר עובר כמה שנים וניתן לראות את העיר הרוסה, עם הרבה קברים ומצבות שעליהם כתוב: "לכבוד אלו שאיבדנו ביום הנוקמים". נרמז שאנשים רבים רואים את הנוקמים כרוצחים לאחר אירועי "יום הנוקמים". אלו מורגשי גם בנוקמים עצמם, כאשר רואים את איירון מן וברוס באנר רבים ביניהם ואיירון מן שואל:" האם הנוקמים מהווים סכנה ליקום?".

marvels avengers

נוקמים, התאגדו!

בהמשך הטריילר רואים פסל של קפטן אמריקה מכוסה בפרחים ועליו הפטיש של ת'ור. לאחר כמה שניות הוא מתחיל להתמלא בברקים ולאחר מכן רואים את ת'ור משתמש בו בקרב לצד איירון מן. אחרי זה רואים כמה קרבות בין הנוקמים לאויבים שונים, בין היתר במפעל, באוויר ואפילו בחלל. כך שנקבל הרבה מקומות שונים להילחם בהם, ולא רק בכדור הארץ.

זה כל מה שידוע לנו על המשחק המסקרן של הנוקמים- Marvel's Avengers. הוא עתיד לצאת ל- PlayStation 4, Xbox One, שירות Stadia של גוגל ולמחשב האישי ב- 15.5.20 אנחנו כבר מחכים!