Jabra בחרה את הבמה של אירוע הטכנולוגיה שבברלין הידוע בשם IFA בכדי להכריז על זוג אוזניות חדש ממשפחת ה-Elite המוכרת ומוצלחת של החברה, שיקראו בשם Jabra Elite 5, שכוללות פיצ'רים רבים ועיצוב מדהים.

אוזניות ה-Jabra Elite 5 ממוקמות בתוך ליין אפ ה-Jabra Elite ממש מתחת לאוזניות ה-Jabra Elite 7 Pro אשר סיקרנו לפני כמעט שנה וה-Jabra Elite 7 Active שגם אותן סיקרנו. אך הן ממוקמות הרבה מעל אוזניות ה-Jabra Elite 4 Active (שגם סיקור שלהן תוכלו למצוא אצלנו) ונראה שהן ממש בנויות בשביל להתחרות מול אוזניות ביטול רעשים אחרות בשוק באותו טווח מחיר, ביחד עם סינון רעשים אקטיבי היברידי חדש המונע על ידי טכנולוגיה חדשה מבית Qualcomm.

Jabra Elite 5 In Case

Jabra Elite 5 – ביטול רעשים חדיש וסאונד איכותי

על פי החברה, ה- ANC מופעל על ידי Qualcomm QCC3050 ומשתמש במיקרופונים משוביים (פידבק) בחלק הפנימי של האוזן, ובמיקרופונים מקדימים לסאונד שמגיע מבחוץ. לכן ביצועי ה-ANC פחות רגישים לאופן שבו ממקמים את האוזניות באוזן והוא מבטיח ביטול רעשים אמין יותר בטווח רחב יותר של תדרים.

יחד עם זאת, Jabra הוסיפה לאוזניות עוד 2 מיקרופונים. כלומר, סך הכל 6 מיקרופונים או 3 מיקרופונים בכל אוזניה: מיקרופון אחד בשביל הקול שלכם, אחד מיועד להפחתה של רעשי רוח ומיקרופון שלישי פנימי להעצמה של הקול.

האודיו של האוזניות מופק על ידי דריברים בגודל של 6mm יחד עם העברת בלוטות' גרסה 5.2 עם תמיכה בקודקים של aptX וכמובן קודקים סטנדרטים כמו AAC ו-SBC. זה די מרשים בהתאם לאזור המחיר הצפוי שלהן, בניגוד לאוזניות אחרות בשוק באותו טווח המחירים. זה שהאוזניות מגיעות עם בלוטות' 5.2 גם אומר שיש להן אפשרות לחיבור ליותר ממכשיר אחד בו זמנית, חיבוריות מהירה עם מכשירים שמבוססים מערכת הפעלה של אנדרויד והן גם מגיעות עם תמיכה ב-Google Assistant ו-Alexa אם במקרה יש לכם בית חכם.

מבחינת צבעים, תוכלו לרכוש את האוזניות בצבע שחור טיטניום או בז' זהב. האוזניות עצמן קלות מאוד (כ-5 גרם לכל אוזניה) והעיצוב הארגונומי שלהם ביחד עם השימוש בחומרים קלאסים בצדדים ממש מוסיף לתחושת היוקרה שלהן. במשקל של 5 גרם לאוזניה הן לא להכי קלות בשוק אך הן אכן יותר קלות מדגמי אוזניות רבות, כמו ה-Sony WF-1000XM4 שמגיעות במשקל של 7.3 גרם.

Jabra Elite 5 Life Style

החברה גם חברה ל-Spotify בכדי להעניק לנו פיצ'ר בשם Spotify Tap Playback, שבלחיצה ארוכה על האוזנייה תנגן את הדבר האחרון שהקשבתם. אם לא הקשבתם לשום דבר Spotify ישמיע לכם משהו חדש שתאהבו. וכמובן שהן גם מאפשרות אקולייזר בהתאמה אישית.

אחד הדברים שהכי תפסו לי את העין זה חיי הסוללה של האוזניות. על פי Jabra, האוזניות יחזיקו לכם 7 שעות עם ANC ויחד עם מארז הטעינה עוד 28לא פחות מ-28 שעות נוספות של שימוש, אך Jabra לא עצרו שם והם גם הפכו את האוזניות ל-IP55 כך שהן יכולות להתמודד עם כמות יפה של אבק ואף גשם.

כל התענוג הזה יעלה לכם 549 ש"ח (מחיר מומלץ לצרכן) ותוכלו כבר עכשיו לקנות אותן. לנו עדיין לא יצא להתנסות באוזניות החדשות של ג'ברה, אך מבטיחים לעדכן בקרוב.