באירוע השקה שהתקיים ביום חמישי (8.92022) במתחם הגיימינג NOM בהרצליה פיתוח, השיקה חברת Bconnect, יבואנית SteelSeries בישראל, את ליין המוצרים החדש של החברה.

הליין החדש מצטרף לליין ה-Aerox החדש של העכברים (שסיקרנו בעבר) שהחליף את ליין ה-Rival, וכולל בתוכו מקלדות חדשות, אוזניות חדשות, ובפעם הראשונה ב-SteelSeries – גם רמקולים למחשב.

Apex 9 TKL

האוזניות החדשות – סדרת Nova

בקטגוריית האוזניות החדשות, חברת SteelSeries משיקה את סדרת ה-Nova החדשה, או Arctis Nova, שכוללת לא פחות מ-9 וריאציות של אוזניות, המיועדות לכל רמות התקציב ולכל סוגי הפלטפורמות הקיימות בשוק.

ה-Arctis Nova 1 הן האוזניות הבסיסיות ביותר בסדרה, אך גם הן כוללות את טכנולוגיית הסונאר של החברה, ותומכות בסאונד 360. עם משקל של כ-236 גרם בלבד, כריות זיכרון AirWeave לנוחות מקסימלית ומיקרופון מסנן רעשים נשלף, הן אולי הבסיסיות בסדרה, אבל הן בהחלט לא אוזניות פשוטות.

מבחינת חיבוריות, האוזניות עצמן הינן חוטיות ומתחברות בעזרת כבל AUX לכל פלטפורמה שתרצו. בנוסף, תוכלו למצוא אותן בוריאציה יעודית ל-Xbox (ה-Nova 1X) ובוריאציה יעודית ל-PS (ה-Nova 1P). מחירן הצפוי עומד על כ-350 ש"ח.

Arctis Nova 3

ה-Arctis Nova 3 הן אוזניות דומות מאוד ל-Arctis 1, עם שני שינויים קלים; הראשון, הוא החלפת חיבור ה-AUX לחיבור USB-C, שמאפשר חיבור נוח גם לפלאפונים. השני, הוא הוספת תאורת RGB על צידן החיצוני של האוזניות למראה גיימרי מרשים יותר. כמובן שעל תאורת ה-RGB אפשר לשלוט דרך התוכנה של SteelSeries.

האוזניות מסוגלות כמובן להתחבר לכל הפלטפורמות בעזרך חיבור ה-USB-C, אך חיבור לקונסולת ה-XBOX יתבצע בעזרת מתאם ל-AUX, מה שאומר שאם אתם משחקים על XBOX, לא תוכלו להינות מה-RGB שלהן. מחירן הצפוי עומד על כ-490 ש"ח.

Arctis Nova 7 Wireless

ה-Arctis Nova 7 צפויות להיות האוזניות הנמכרות ביותר בסדרה, והן הראשונות בסדרה שמגיעות בוריאציה אלחוטית עם דונגל בחיבור USB-C וחיי סוללה של כ-38 שעות. כמובן שגם ה-Arctis Nova 7 מגיעות עם כל טכנולוגיות הסאונד המתקדמות של SteelSeries, כולל ה-Sonar והצליל המרחבי (360 מעלות). האוזניות גם כן כוללות את המיקרופון הנשלף המוכר של החברה, עם טכנולוגיית AI לצמצום וביטול רעשי רקע.

החיבור האלחוטי של האוזניות הוא דואלי, כלומר גם Bluetooth וגם WiFi 2.4GHz, מה שמאפשר חיבור חוצה פלטפורמות, וגם חיבור לשני התקנים במקביל (בהתאם לסוג החיבור האלחוטי). תוכלו למצוא אותן בוריאציה יעודית ל-Xbox (ה-Nova 7X) ובוריאציה יעודית ל-PS (ה-Nova 7P). מחירן הצפוי עומד על כ-890 ש"ח.

Arctis Nova Pro Wireless

וכמובן בטופ של הטופ של הסדרה החדשה יושבים להם ה-Arctis Nova Pro וה-Arctis Nova Pro Wireless, עם רכיב ה-GameDAC בגרסתו החדשה והמתקדמת שמגיע עם הדגמים האלו, ומספק מחווית סאונד מושלמת עם איכות סאונד גבוהה יותר ובהירה יותר. בנוסף כמובן לכל הטכנולוגיות שציינו באוזניות הקודמות, בדגמי הפרימיום של הסדרה תוכלו להינות גם מביטול רעשים אקטיבי (ANC) שמופעל ע"י 4 מיקרופונים, שכמובן גם כולל מצב שקיפות, למקרה שכן תרצו לשמוע את הסביבה.

בגרסה האלחוטית תקבלו אורך חיי סוללה של כ-20 שעות לכל סוללה, כשהאוזניות מגיעות עם 2 סוללות: סוללה אחת נמצאת בתוך האוזניות, וסוללה שנייה נמצאת בטעינה בתוך רכיב ה-DAC. בנוסף, האוזניות כוללות קבל מתח פנימי שמאפשר לכם להחליף סוללות תוך 8 שניות, מבלי לנתק את השמע אפילו לשנייה אחת – HotSwap.

Arctis Nova Pro DAC

אם תרצו להתפנק ב-Arctis Nova Pro, המחיר הצפוי שלהן הוא כ-1,290 ש"ח, ואם תרצו להתקדם לגרסה האלחוטית, ה-Arctis Nova Pro Wireless, תאצלו להפרד מלא פחות מ-1,699 ש"ח, אך מצד שני – מדובר באוזניות שנמצאות בטופ העולמי של אוזניות גיימינג, כמעט ללא תחרות.

ליין המקלדות החדשות – Apex Pro ו-Apex 9

ליין המקלדות החדש שהוצג כולל למעשה 4 מקלדות חדשות, המתחלקות ל-2 רמות: ה-Apex 9 וה-Apex Pro. ארבעת הדגמים החדשים מגיעים בגדלים קטנים בלבד, בין אם TKL (ללא ה-Numpad) ובין אם גודל mini (ללא numpad וללא מקשי חצים).

שתי מקלדות ה-Apex 9 החדשות מגיעות עם סוויצ'ים אופטיים בשם OptiPoint שמבטיחים מהירות תגובה חסרת תקדים של 0.2 מילישניות, עם יכולת שינוי עומק הלחיצה עד להפעלה כך שבין אם אתם רוצים לחיצה מהירה, ובין אם אתם רוצים לחיצה עד הסוף כדי לא לתהות אם לחצתם או לא – הכל אפשרי.

Apex 9 TKL

כמו כל המקלדות של SteelSeries, גם מקלדות ה-Apex 9 מגיעות עם שלדת אלומיניום תעופתי לעמידות מירבית, ביחד עם מקשי PBT (הזרקה כפולה) לאורך חיים מקסימלי ותחושת הקשה טובה יותר. כמובן שהמקלדות מגיעות עם תאורת ה-RGB המרשימה המוכרת של סדרת ה-Apex הניתנת לשליטה דרך המנוע של SteelSeries.

שתי המקלדות הינן חוטיות ומגיעות עם כבל USB-C איכותי שאפשר לנתק מהמקלדת לניידות מקסימלית. מבחינת תמחור, ה-Apex 9 TKL תעלה כ-759 ש"ח, בעוד שה-Apex 9 Mini תעלה כ-699 ש"ח.

Apex Pro Mini

מבחינת מקלדות ה-Apex Pro, מדובר למעשה על שתי מקלדות בתצורת Mini, כשאחת חוטית ואחת אלחוטית. בנוסף לכל הטכנולוגיה הקיימת גם בסדרת ה-Apex 9, המקשים בסדרת ה-Apex Pro ניתנים לתכנות כך שלכל מקש מתאפשרות 2 פעולות – חצי לחיצה ולחיצה מלאה, ועבור כל מקש תוכלו לבחור מה עושה כל חצי לחיצה או לחיצה דרך תוכנת ה-SteelSeries Engine, שגם שולטת בתאורת ה-RGB של המקלדת.

הגרסה החוטית תעלה לכם כ-990 ש"ח, בעוד שהגרסה האלחוטית שמגיעה עם קישוריות Bluetooth 5.0 ו-WiFi 2.4GHz תעלה לכם כ-1,290 ש"ח.

Apex Pro Mini Wireless

SteelSeries נכנסת לעולם הרמקולים – סדרת Arena

סדרת Arena היא למעשה הפעם הראשונה שבה SteelSeries מציגה רמקולים שולחניים, עם לא פחות מ-3 דגמים שיוצאים לשוק, המכסים את שלושת האופציות הנפוצות ביותר אצל גיימרים מבחינת ערוצי שמע: 2.0, 2.1 ו-5.1.

הדגם הבסיסי, ה-Arena 3, הוא למעשה שני רמקולים עגלגלים שחורים עם דרייברים בגודל 4 אינץ'. הרמקולים מגיעים עם חיבור AUX למחשב, אך גם עם אפשרות חיבור בתקן Bluetooth 4.2 למקרה שתרצו לחבר את הפלאפון שלכם ולשמוע ממנו מוזיקה.

הרמקולים מגיעים עם מעמד מיוחד שמאפשר שינוי קח ונוח שלהם, כך כשמוסיפים לכך יציאת באס קדמית ברמקולים מקבלים יכולת דיוק סאונד מעולה, והפחתה משמעותית של העיוותים הנשמעים. ה-Arena 3 צפוי לעלות כ-629 ש"ח.

Arena 3

ה-Arena 7 הוא למעשה סט רמקולים 2.1, כלומר מקבלים 2 רמקולים וסאבוופר 6.5 אינץ'. הרמקולים עצמם דומים מאוד לאלו שב-Arena 3, רק שהם ללא צלילי באס (כי אין צורך), וכוללים תאורת RGB עם 4 אזורי שליטה שונים הניתנת לשליטה דרך תוכנת ה-SteelSeries Engine, שכמובן כוללת גם את מערכת ה-Sonar של SteelSeries ומאפשרת התאמה של EQ בהתאם לרצונותיכם.

המערכת מתחברת למחשב דרך חיבור USB, אך כוללת גם חיבור AUX ויכולת אלחוטית בדמות Bluetooth 4.2 לחיבור אלחוטי לכל מכשיר שתרצו. המחיר של ה-Arena 7 יעמוד על כ-1,290 ש"ח.

Arena 7

נציין כי ישנה מערכת נוספת, ה-Arena 9 , שהיא מערכת עם 5.1 ערוצי שמע שלא הושקה באירוע ולא ידוע מתי תגיע לארץ ומה יהיה מחירה. אך מה שכן נוכל לומר היא שבנוסף לסאבוופר ו-2 הרמקולים הקיימים ב-Arena 7, תקבלו כאן עוד 2 רמקולים אחוריים אלחוטיים, רמקול קדמי מרכזי ובקר שליטה עם צג OLED שמאפשר לשלוט על כל המערכת בצורה נוחה ופשוטה.

בתור גיימרים, אנו מכירים את חברת SteelSeries ויודעים שהחברה שמה לה למטרה להציע מוצרים שלמים ומושלמים, כמובן גם בקטגוריית הפרימיום, אך גם עבור מוצרי ה-Entry level שלהם, כך שבהחלט מעניין לראות את כל ליין המוצרים החדש וכיצד הוא משתווה לאיכות שהכרנו מהחברה עד כה – מבטיחים לעדכן!