חברת Jabra הכריזה היום על השקת אוזניות חדשות בסגנון True Wireless, הלוא הן ה-Jabra Elite 7 Active, שמצטרפות לאוזניות שהחברה השיקה בסוף אוגוסט 2021 את דגם הכניסה Jabra Elite 3 ואת ה-Jabra Elite 7 Pro.

האוזניות החדשות מגיעות במחיר של 649 ש"ח, כשהדגש המוביל בתכנון האוזניות הוא איכות שיחה, איכות השמע, זמן סוללה ארוך וכמובן התאמה ארגונומית מושלמת לאוזן כדי שלא יפלו, גם בזמן פעילות ספורטיבית.

Jabra Elite- 7 Active Mint

אוזניות ה-Jabra Elite 7 Active משלבות לראשונה את טכנולוגיית ShakeGrip, שהיא למעשה חומר מהפכני וחדשני שמעניק תחושת רכות מדהימה ויציבות חזקה בתוך האוזן. ה-ShakeGrip עשוי מתרכובת ייחודית של סיליקון נוזלי המחזיק את האוזניות בצורה יציבה מאוד בתוך האוזן ומתאים לכל אלו העוסקים בכושר, ספורט, ריצה ואימונים.

האוזניות מגיעות עם יכולת סינון רעשים אקטיבי (ANC) ומצב שקיפות הסביבה (HearThrough) הידועים של החברה. הן יתחברו למכשירים שלכם בעזרת חיבור בלוטות' 5.2 והן מאפשרות הפעלה של אפליקציות שונות באופן ישיר; תוכלו לבדוק את מזג האוויר או להפעיל את השיר האהוב עליכם בעזרת עוזרות קוליות כמו סירי, אלקסה וגוגל אסיסטנט. בעזרת האפליקציה הייעודית של החברה, ה- +Jabra Sound, תוכלו להתאים את האוזניות לצורת השמע המועדפת על האוזניים שלכם ולשנות את האיקווליזר על פי ההעדפה האישית שלכם.

בזמן פעילות ספורטיבית תוכלו להשתמש ב-MyFit, שהיא תוכנה בתוך האפליקציה +Jabra Sound שבודקת את ההתאמה של כל אוזניה באוזן שלכם כדי לעזור לקבוע את המיקום הטוב ביותר שלה וגודל ה-EarGel שמתאים לכם. תשמחו גם לדעת שאוזניות אלו עומבדות בתקן IP57, כלומר הן עמידות נגד מים ואבק (אבל עדיין אל תנסו לשחות איתן). בנוסף, תוכלו להשתמש בכל אוזניה בנפרד, במצב מונו, כך שאם אתם רצים ורוצים להיות יותר מודעים לסביבה שלכם עדיין תוכלו להקשיב למוזיקה האהובה עליכם.

בכדי לגרום לאוזניות להיות יותר נוחות, ג'ברה הקטינה אותן ב-16% מהדגם הקודם, והאוזניות הן במשקל של 5.5 גרם בלבד. בנוסף, החברה עצבה מחדש את ה-EarGel לצורה עגולה ומחודדת להתאמה מעולה ונוחה לאוזן ללא שום מאמץ.

ג'ברה שמו דגש מיוחד על חיי הסוללה של אוזניות ה-Jabra Elite 7 Active והחברה טוענת כי הן יוכלו להחזיק לא פחות מ-9 שעות של נגינה כאשר מצב סינון הרעשים האקטיבי (ANC) פעיל, או עד 35 שעות אם תשתמשו מדי פעם בטעינה של הנרתיק המצורף (טעינה של 5 דקות תאפשר להשתמש באוזניות עוד כשעה) ועד 42 שעות ללא ANC.

כאמור, ה- Jabra Elite 7 Active זמינות לרכישה כבר עכשיו, כך שאם אתם ספורטאים שמחפשים אוזניות שיספקו לכם גם חווית שמע איכותית, וגם נוחות ללא פחד שיפלו לכם מהאוזן, אלו כנראה האוזניות המושלמות עבורכם.