חברת Marvel ממשיכה להרחיב את היקום הקולנועי של גיבור העל האהוב Spider-Man ביחד עם חברת Sony. לאחר שקיבלנו שני משחקים מוצלחים ל-PlayStation וסרט מצופה בחודש הבא, היום קיבלנו טריילר חדש לסרט על אויב וותיק של ספיידרמן – Morbius.

הטריילר מציג את סיפורו של ד"ר מייקל מורביוס אשר חולה במחלת דם נדירה שפוגעת בעצביו ומאלצת אותו להשתמש במקל הליכה. מורביוס לא נותן למחלה להכניע אותו, ואף מחפש תרופה בכל מקום אפשרי. לאחר חיפושים רבים הוא מוצא את אשר חיפש, אך בתמורה לכך הוא הופך לחצי ערפד.

לאחר חודשיים של היעדרות, מורביוס חוזר עם יכולות חדשות ומשוכללות כמו כוח-על, שמיעה למרחקים ארוכים, יכולת תעופה וראית לילה למרחקים ארוכים. כמובן, לא הכל זהב, וכבר במהלך הטריילר אנו רואים כי מורביוס הופך לאט לאט לערפד שצמא לדם (מרגיש… צורך… בפלזמה… ספיידרמןןןןןן!!!!), ובו-זמנית מאבד מהאנושיות שלו. בשלב זה מוריבוס צריך להחליט האם הוא מציל חיים של אנשים בתור רופא, או הורג ושותה את הדם שלהם כמו ערפד.

את דמותו של מורביוס יגלם השחקן ג'ארד לטו (Jared Leto) אשר הופיע בעבר בסרטי קומיקס כמו יחידת המתאבדים הידועה לשמצה בתור הגו'קר ובגרסה המורחבת של ליגת הצדק של זאק סניידר. בהחלט יהיה מעניין לראות אותו נכנס לנעליו של הרופא הערפדי. בנוסף לכך, יככבו בסרט עוד כמה שחקנים מעניינים כמו מייקל קיטון (Michael Keaton) והדוקטור ה-11, מאט סמית' (Matt Smith).

Morbius

מורביוס הופיע כמה פעמים בקומיקסים ובסדרות של ספיידרמן (כמו המצוירת בסוף שנות ה-90) בתור נבל (לעיתים) של ספיידי, וכעת הוא מקבל את אור הזרקורים ונוכל לראות את סיפור הרקע שלו. כזכור, סוני עשו זאת גם עבור נבל אחר אשר לו יצאו שני סרטים בינתיים, ונום, ויחד עם מורביוס שמצטרף הם ממשיכים לבנות את המולטיוורס שלהם, סרט אחר סרט.

הסרט Morbius עתיד לצאת ב-28 בינואר, 2022, באופן אקסקלוסיבי לקולנוע, זאת בניגוד לסרטים שיצאו בו-זמנית גם לקולנוע וגם לצפייה ביתית.