וסטרן דיגיטל (Western Digital), אחת מחברות איחסון הנתונים הגדולות בעולם, הכריזה במהלך אירוע ה-What’s Next שלה על מספר מוצרים חדשים ומעניינים שמצטרפים למשפחות האיחסון הקיימות של החברה.

בין היתר הוצגו מוצרי SSD חדשים הכוללים את כונני ה-WD_BLACK SN850X ו-WD_BLACK P40 Game Drive SSD המיועדים לקהל הגיימרים, ומוצרים חדשים מבית SanDisk כמו ה-SanDisk Professional Pro-Blade, שהיא מערכת SSD מודולרית המיועדת לאנשי מקצוע מתחום הצילום ויוצרי תוכן.

כוננים שחורים ומהירים עם RGB

הראשון מבין כונני ה-WD_BLACK החדשים שמצטרפים למותג הגיימינג של WD, הוא ה-WD_BLACK P40 Game Drive SSD אשר מאוד מזכיר את כונן ה-P50 Game Drive של החברה, כאשר הוא מגיע בנפחים של בין 500GB ועד 2TB ומציע מהירות העברת מידע גבוהה של עד 2,000MB/s באמצעות חיבור USB-C 3.2 Gen2x2, וכמובן שהוא מגיע עם תוספת של תאורת RGB מובנית, כי גיימרים אוהבים RGB.

בנוסף לכונן החיצוני מצטרף גם ה-WD_BLACK SN850X NVMe SSD, כונן SSD פנימי שיגיע בנפחים של בין 1TB עד 4TB, בתצורת חיבור M.2 עם טכנולוגיית PCIe 4.0 על מנת להינות ממהירות העברת מידע של עד 7,300MB/s, הכונן יגיע גם בגרסה בעלת גוף קירור מובנה שתכלול תאורת RGB.

WD-Black

Westren Digital הכריזה גם על כונן ה-WD PC SN740 המיועד בעיקר ליצרני OEM, שמגיע בנפח של 1TB או 2TB ומציע מהירות העברת מידע של עד 5,150MB/s "בלבד", שיפור של 50% לעומת דגם ה-SN730.

מוצרי WD החדשים יהיו זמינים לרכישה החל מחודשים יוני-ויולי, כאשר מחירם יעמוד על:

כונן ה-SSD החיצוני WD_BLACK P40 Game Drive SSD במחיר של החל מ-120 דולר.
כונן ה-SSD הפנימי WD_BLACK SN850X NVMe SSD במחיר של החל מ-190 דולר.

SanDisk Professional – כי ליוצרי תוכן מגיע יותר

מותג ה-SanDisk Professional הוא מותג חדש יחסית שהוכרז בשנת 2021 כפתרון האחסון של החברה בעבור יוצרי תוכן ואנשי הצילום. הפעם החברה הציגה לנו את ה-Pro-Blade, מערכת אחסון SSD חיצונית שלמה ומודולרית, שכוללת את ה-Pro-Blade SSD Mag, מחסניות המכילות SSD NVMe יעודי שזמינות בנפח של 1TB עד 4TB.

מחסניות אלה מיועדות לשימוש עם ה-Pro-Blade Stationתחנת עגינה שולחנית המגיעה עם חיבור Thunderbolt 3 במהירות 40Gbps ובעלת מקום לעד 4 מחסניות, יחד עם ה-Pro-Blade Transport, שהוא מתאם המאפשר להשתמש במחסנית אחסון עם חיבור USB-C, אך רק במהירות מירבית של 2000MB/s.

SDKP PRO-BLADE Family

בנוסף, הציגה החברה כרטיסי SD ו-microSD חדשים מסדרת ה-SanDisk Extreme Pro, המגיעים בנפחים הנעים בין 64GB ועד 1TB ומציעים מהירות העברת נתונים גבוהה של 200MB/s שיוכלו לעמוד במהירויות כתיבה הגבוהות שנדרשות לרזולוציות הגבוהות הקיימותת בצילום והסרטת וידאו כיום.

לצידם, הוצג גם קורא הכרטיסים החדש SanDisk Professional PRO-READER, המיועד לכרטיסי ה-SD וה-microSD החדשים, ומסוגל לנצל את מהירות העברת המידע הגבוהה שהם מציעים.

SDKP-Reader-SD

מוצרי SanDisk החדשים יהיה זמין למכירה ברובו בחודשים יוני-ויולי, כאשר מחירם יעמוד על:

מתאם המחסנית החיצוני Pro-Blade Transport portable SSD enclosure במחיר של 70 דולר.
מארז ה-SSD השולחני Pro-Blade Station desktop SSD enclosure יגיע לשוק עד סוף 2022 במחיר שעדיין לא הוכרז.
כרטיסי ה-SanDisk Extreme PRO במחיר של החל מ-19 ו-20 דולר לדגמי ה-SD ו-microSD בהתאמה.
קורא הכרטיסים SanDisk Professional Pro-Reader במחיר של 50 דולר.