חברת Westrem Digital (הידועה גם בתור WD) היא בין החברות המובילות בשוק הכוננים המהירים והאיכותיים בין אם זה כונני HDD 3.5 אינצ' גדולים או כונני SSD בתקן SATA ותקן NVMe (אם המושגים האלה לא אומרים לכם כלום, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה שלנו בנושאי איחסון כאן).

חברת WD ממשיכה לענות לציפיות ולדרישות הגבוהות של הצרכנים שלה. הגיימרים שרוצים רוצה דרכים ליעל את המערכת הגיימינג שלהם על מנת להפחית את זמני הטעינה לאפסיים והעורכים הגרפיים שמחפשים לקצר את זמני העבודה שבין רנדור לרנדור ולהנות מהזרמת מידע חלקה ומהירה יותר.

WD_BLACK SN770 Installed

הכונן החדש, ה-WD_BLACK SN770, אשר פותח במרכז הפיתוח של החברה בישראל, מספק למחשב יותר מהירות ומשחקיות ארוכה יותר ומאפשר ביצועים מהירים יותר עד 40%, ועד 20% יותר ביעילות בצריכת החשמל במהירויות המרביות בהשוואה לSN750.

מהירות ותמיכה אחורה

ה- WD_BLACK SN770 NVMe SSD מגיע בתצורת M.2 בתקן PCIe Gen4 המספק מהירויות קריאה של עד ל-5,150MB/s (במודלים של 1TB ו- 2TB בלבד) על מנת לשדרג את התגובתיות בזמן משחק, לצמצם גמגום (In game stutter) ולאפשר העברת נתונים חלקה. הכונן החדש הוא אופציה נגישה לגיימרים המעוניינים לעבור לדור רביעי של PCIe בעוד שהוא תואם גם עבור אלה עם מערכות דור 3. הכונן נבנה באופן ייעודי עבור משחקי PC וזהו פתרון אידיאלי עבור גיימרים המעוניינים לשפר את חווית המשחק שלהם. 

פיתוח כחול-לבן

WD_BLACK SN770 Parts for install

על פי דברי יובל אלפרט, דירקטור ניהול מוצר, ב-Western Digital ישראל: "אנחנו גאים להשיק מוצר כחול-לבן שתוכנן ופותח במרכז הפיתוח בישראל בשנתיים האחרונות וישווק בכל רחבי העולם. במקביל להשקת ה-WD Black SN770, גרסאות של המוצר עוברות כעת בדיקות קפדניות על ידי יצרני ה-PC המובילים בעולם, כך שבעתיד הקרוב נוכל לראותו נמכר כבר בתוך המחשבים עצמם".

הכונן אמור להגיע למכירה כבר בחודש מרץ והמחירים ינועו בין 220 ש"ח לגרסה הבסיסית של ה250GB ועד 1004 ש"ח לגרסת ה2TB.

תוכלו למצוא את גרסאת ה500GB כבר עכשיו בחנויות במחיר של 419 ש"ח!

רוצים עוד תוכן טכנולוגיה? אל תשכחו להתחבר אלינו ברשתות החברתיות ובערוץ היוטיוב כדי לקבל ראשונים את התוכן שלנו!