אוף, איך מתחשק לי משחק God of War עם רובים. הלוואי ו… אוי רגע, מה זה פה? DOOM Eternal: The Ancient Gods Part 2, החלק השני של ההרחבה למשחק המצויין, מקבל טריילר חשיפה חדש ותאריך יציאה קרוב להפליא.

אז id Software כנראה שמעו את התחנונים של כל תריסר המוזרים כמוני שרצו משחק פנטזיה גבוהה של DOOM, ותקתקו קמפיין DLC של DOOM Eternal בשם The Ancient Gods. קמפיין בו מיסטר DOOM Slayer (זה השם הפרטי שלו. השם המלא זה DOOM Slayer מוסקוביץ') יוצא אל התופת כדי לשחרר את המלאכים ולהציל את… אוי סליחה, לרגע גרמתי לעלילה של DOOM להישמע כמשהו חשוב.

בכל אופן, הפעם את הרובים אנחנו מכוונים אל יצורים קצת יותר מיתולוגיים. זה היה נכון בחלק הראשון של הקמפיין ששוחרר באוקטובר, וזה נכון כפליים בחלק השני – והאחרון – שעתיד לצאת… מחר? כן, מחר. איזה יופי (למי שלא קורא את הפוסט בהווה, המשחק ייצא ב-18 במרץ).

קמפיין ה-DLC, על שני חלקיו זמין ללא עלות נוספת עבור כל מי שרכש את גרסת ה-Deluxe של Doom Eternal או את Year One Pass. החדשות הטובות הן שניתן אף לרכוש כל אחד מחלקי ה-DLC בנפרד – גם אם אין לכם בכלל את Doom Eternal! זה אמנם יהיה מוזר אם תעשו זאת, אבל נחמד שיש את האפשרות. כמו הקודמת, ההרחבה תצא לכל קונסולות הדור הנוכחי והדור הבא, כולל Nintendo Switch ומשום מה גם Stadia.

אחרי שחרור חלק 2 שיסיים את קמפיין The Ancient Gods, צפוי לצאת עוד השנה קמפיין DLC נוסף של DOOM Eternal אבל עליו עדיין אין פרטים. לא יודע מה איתכם, אבל אני רוצה הפעם שילוב של DOOM עם LittleBigPlanet. שיהיה בהצלחה שם בשאול.