בשנה האחרונה, בעיקר בעקבות הקורונה, רוב החברות החליטו לחשוף משחקים חדשים ולשדר טריילרים באירועים דיגיטליים. בין אם מדובר ב-State of Play של פלייסטיישן, או Xbox Games Showcase של אקסבוקס, חברות רבות הבינו את הפוטנציאל של שידור דיגיטלי ברחבי העולם.

כעת גם מפיצת המשחקים הוותיקה Square Enix מתכננת כזה אירוע, שיקרא Square Enix Digital Showcase. הוא יתרחש ביום חמישי, ה-18 במרץ, יערך כ-40 דקות, ויציג טריילרים חדשים ומגניבים.

Life is Strange

אז מה נראה באירוע המדובר? ראשית, החברה מבטיחה לנו שנראה הכרזה על משחק חדש בסדרת המשחקים Life is Strange, שככל הנראה יקרא בפשטות Life is Strange 3. בינתיים, המפתחת Dontnod הוציאה משחק בשם Tell Me Why שהוא שילוב מבריק בין עולם של פשע אמיתי, כוחות על טבעיים, אהבת אחים וכמובן הקהילה הטרנסג'נדרית.

יהיה מעניין כיצד יחזרו לפתח את המשחק הבא בסדרה. בהודעה לעיתונות, Square Enix מבטיחה שנקבל דמות ראשית חדשה, בעלת כוחות חדשים ומעניינים. אנחנו לא יכולים לחכות.

סקוור מבטיחה לנו עוד הפתעות חדשות במסגרת חגיגות 25 שנים ליציאת המשחק הראשון בסדרת Tomb Raider. בהתחשב בכך שהמשחק הראשי האחרון בסדרה, Shadow of the Tomb Raider, יצא לפני 4 שנים, אפשר לקוות להכרזה על משחק חדש של החוקרת השאפתנית. בינתיים, השמועות דווקא מדברות על אוסף בשם Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy, שיכלול את שלושת המשחקים מהגלגול האחרון של לארה.

Shadow of the Tomb Raider

לאחר הנפילה המטאורית של המשחק Marvel's Avengers שעלה לחברה כ-3 מיליון דולר, סקוור מנסה למזער נזקים. למרות שאנחנו דווקא אהבנו וחשבנו שהוא משחק אקשן מעולה, עם סיפור חדש ודמויות אהובות, אבל מיועד בעיקר לחובבי המותג, נראה שהמשחק לא הצליח למשוך שחקנים רבים והוא היה אכזבה. בכל זאת, בתערוכה הדיגיטלית אנו נראה טריילר לתוכן חדש במשחק שאולי יצליח להוציא את המשחק מהבוץ. כרגע, לא ידוע מה בדיוק יוצג בתערוכה, אך אנו בטוחים שיהיה מעניין.

מעבר לכך, התערוכה הדיגיטלית תציג משחק חדש של סדרת Just Cause לטלפון הנייד, משחק RPG חדש בשם Outriders שעתיד לצאת בחודש הבא ופלטפורמר חדש בשם Balan Wonderworld שגם עתיד לצאת בקרוב.

אלו המשחקים העיקריים שאנחנו נראה ב-Squar Enix Digital Showcase ביום חמישי הזה (18 במרץ). השידור ימשך כ-40 דקות והוא יתחיל בשעה 19:00 שעון ישראל. ניתן לצפות בשידור דרך ערוץ הטוויצ' או ערוץ היוטיוב של Square Enix.