שנים רבות התגאו סוני, די בצדק, ברשימת המשחקים האקסקלוסיבית של הקונסולה. בין היתר ניתן למצוא משחקים מוצלחים כמו: The last of us, God Of war, Marvel's Spider-Man, Ghost of Tsushima ועוד רבים וטובים שיכולים למלא עמודים שלמים של תוכן עליהם.

בשנה האחרונה קיבלנו הכרזות חדשות מהחברה לפיהן חלק מהמשחקים האקסקלוסיביים האלה מגיעים למחשב האישי, כגון Horizon Zero Dawn שאהבנו במיוחד,וישנן שמועות הטוענות כי Persona 5 המצוין יגיע למחשב. בהמשך לכך, השבוע קיבלנו הכרזה כי המשחק הפוסט אפוקליפטי Days Gone גם יגיע למחשב האישי במהלך השנה.

ההכרזה על כך ש- Days Gone מגיע למחשב האישי פורסמה בטוויטר הרשמי של החברה המפתחת Bend Studio ובראיון עם מנכ"ל פלייסטיישן ג'ים רייאן (Jim Ryan), במהלכו סיפר כי המשחק צפוי לצאת באזור האביב, אך לא ניתן תאריך מדויק. בנוסף לכך, עדיין לא ידוע היכן ניתן יהיה לרכוש את המשחק, האם יהיה זה ב-Steam ,Epic Games בשתיהן כמו Horizon Zero Dawn או בכלל חנות אחרת.

המשחק Days Gone, למי שלא מכיר, הוא משחק עולם פתוח המתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי שעמוס בזומבים. הסיפור מתרחש בצפון מערב הפסיפיק בארה"ב, שנתיים לאחר שהתפרצה מחלה עולמית מסתורית שהפכה את רוב התושבים לסוג של זומבים הנקראים "Freakers". השחקן משחק את דמותו של דיקון סיינט ג'ון (Deacon St. John), מנהיג של חבורת אופנוענים שהפכו למעין ציידי ראשים לאחר התפשטות המחלה.

ההחלטה של סוני להגדיל את תפוצת המשחקים שלה היא בהחלט החלטה חכמה מצידה, שכן לרוב כותרים כמו Days Gone משחקים פעם אחת וממשיכים למשחקים אחרים, כך שאין סיבה לשמור אותם אקסקלוסיבית לפלייסטיישן. בנוסף לכך, בעקבות המחסור האדיר בקונסולות פלייסטיישן 5 בארץ וברחבי העולם, ישנם שחקנים שלא יוכלו לחוות את המשחק על קונסולת הדור החדש, מה שעשוי לפגוע במכירות. לפיכך, ההחלטה להוציא את Days Gone לעוד פלטפורמות משמחת ביותר, ומקדמת את האפשרות שנראה כותרים כגון The last of us על המחשב האישי (תנו לנו חלום!).

Days Gone

את המשחק תוכלו, כמובן, לשחק כבר עכשיו ולרכוש אותו בחנויות המשחקים האהובות עליכם או באופן דיגיטלי בחנות של Sony, או להמתין לאביב (כלומר סביבות אפריל-מאי) ולשחק בו על המחשב האישי.