אמנם אי אפשר לדעת האם הכל התחיל כבדיחה מוצלחת שהחליטו לקחת רחוק, אבל ה-KFConsole, הקונסולה של KFC (כן-כן, האלו של העוף המטוגן!) שהוצגה לפני חצי שנה הוכרזה היום באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

אלו מכם שאוהבים לדייק יאמרו שהיות ומדובר במכשיר שמבוסס מחשב (Intel Nuc 9 Extreme Compute Element), אי אפשר לקרוא לזה באמת קונסולה. אם תשאלו אותי, אפשר לחשוב על קונסולה כמחשב ארוז יפה, וזה בדיוק מה שה-KFConsole מציע.

העיצוב של הקונסולה קומפקטי במיוחד ומכיל בתוכו הפתעה מעניינת ומרעננת – מערכת הקירור שלה פועלת כך שהחום שמפונה מנותב לתוך תא מיוחד בו ניתן לשמור, ובכן, עוף מטוגן, שיישאר חם, פריך ומוכן לנשנוש תוך כדי משחק.

על מנת לפתח את הקונסולה, חברת KFC פנתה לאחרונה לחברת Cooler Master, חברה מובילה בתחום חומרת הגיימינג כיום שאף סיקרנו מספר מוצרים שלה. סטפן ג'יימס, מנהל היח"צ של Cooler Master, אומר ש"כאשר פנו אלינו מ-KFC Gaming על מנת ליצור את ה-KFConsole, קפצנו על ההזדמנות להיות מעורבים ולהכנס למלחמת הקונסולות". לטענתו, הקונסולה נבנתה במחשבה על הגיימר, וש"הדבר האחרון שאנו רוצים זה שמישהו יהיה רעב תוך כדי משחק".

ה-KFConsole תהיה מצוידת במיטב הטכנולוגיה הקיימת. מעבר למעבד עצמו, הקונסולה תתמוך בכרטיסי מסך של ASUS, ובנויה כך שתוכלו לשדרג את כרטיס המסך כרצונכם באופן שיתאים גם לדורות הבאים של כרטיסי המסך. כמו כן, הדיסק הקשיח יהיה בנוי משני כונני SSD בתקן PCIe NVMe בנפח 1TB כל אחד.

תוכלו לקבל חווית משחק חלקה ביותר עם ביצועים מעולים, Ray Tracing, רזולוציית 4k, עד 240 FPS ועם תמיכה בתצוגות של עד 240Hz. אפילו תוכלו לשחק במשחקי VR עם החיה הזו.

נכון לעכשיו אין הערכה לתאריך היציאה של ה-KFConsole לשוק, אך אולי זה ייתן זמן ל-KFC להתחיל להיות בתפוצה רחבה יותר בארץ עד יציאתה.