כששני שיתופי פעולה כבר הרחק מאחוריהן עם מסכי ה-Q27T1 וה-U32U1, מותג העיצוב Porsche Design חבר פעם נוספת לחברת AOC והשיקו מסך ראשון תחת מותג מסכי הגיימינג AGON. שמו המלא של המסך החדש הוא Porsche Design AOC AGON PD27.

לפני שנצלול אל הנתונים של המסך החדש ואחרי שצפיתם בסרטון, נזכיר בקצרה שלחברת AOC יש שלושה "דירוגי מסכים": דירוג המסכים המשרדיים, תחת המותג AOC הרגיל שמתאפיין בקו מסכים פשוטים יחסית אך מתקדמים סביב קצבי הרענון של 60-120Hz.

סדרת הביניים AOC Gaming עם מסכים מהירים יותר בקצבים של 144-165Hz, עיצוב זועק יותר וכמובן תאורת RGB עם תקן HDR וטכנולוגיית FreeSync. לדוגמה, מסך מסדרה זו הוא ה-27G2 אותו איה שלנו ביקרה ממש לאחרונה.

סדרת העל של מסכי הגיימינג של AOC נקראת AGON והיא מכילה בתוכה את מסכי הפרימיום: מסכים גדולים מאוד – מעל 27", קצבים של 165Hz ומעלה, תאורת RGB, מסכי Ultra Wide עם HDR וטכנולוגיית G-SYNC או FreeSync, פאנלי IPS ו-VA מתקדמים.

המסך שלשמו התכנסו הוא הראשון בשת"פ בין שתי החברות והוא משתייך למותג העל AGON.

מי אתה AGON PD27?

נתחיל עם הפרטים הטכניים – המסך, כמשתמע משמו בגודל צנוע של 27", כמובן בפורמט 16:9. הוא מציג רזולוצייה של QHD או 2K או 2560X1440p כשהכל מתבצע בקצב רענון מסחרר של 240Hz.

מסך ה-AGON PD27 מתהדר בתקן HDR 400 של VESA שמעניק הפרדת ניגודיות מרשימה, והוא מצוייד בטכנולווגיית FreeSync Premium Pro שנועדה להתאים בין קצב הרענון של המסך וכרטיס המסך שלכם כדי למנוע קריעות או גמגומים.

זמן התגובה של המסך עומד על 1 ms מאפור לאפור ו-0.5 ms עבור MPRT.

AOC AGON PD27

מדליק ומאיר

כאמור, מסך ה-Porsche Design AGON PD27 מפגיש בין עולם מסכי הגיימינג לעולם המירוצים ומלבד נתונים טכניים מרשימים במיוחד, זוכה לעיצוב מרשים במיוחד.

רגלית המסך שמעמידה את המסך מעוצבת בהשראת כלוב התהפכות(Roll Cage) – שלד צינורות מעוגל בגימור כרום-ניקל. אם זה לא מסכים – יש פס תאורה בחלקו הקדמי התחתון של המסך שמקרין את הלוגו של AOC ו-Porsche Design על השולחן שלכם. כי אם אפשר אז למה לא?

כדי להקנות תחושת אימרסיביות מסך ה-AGON PD27 הוא מסך קעור עם פאנל VA ברדיוס כיפוף של 1000R – נתון שמקנה למסך קעירות מרשימה. וכאן אנחנו נכנסים לעולם המירוצים עם Porsche Design.

וכמובן, שמסך מתקדם שכזה דורש פאנל ניהול מתוחכם כדי שתוכלו לשלוט בפונקציות השונות ואף להגדיר עד 3 פרופילים מראש בהתאם לאופי השימוש שלכם במסך – נגיד 2 סוגי משחקים ומצב עבודה. לצורך כך אנשי העיצוב כללו שלט אלחוטי מעוצב ברוח המסך.

לאלו מכם שמעדיפים שולחן עבודה יחסית נקי, ללא רמקולים – המסך כולל 2 רמקולים מובנים בהספק של 5W ומהתדרים בתקן DTS. לרוב רמקולים מובנים מרגישים די שטוחים. יהיה מעניין לבחון את עומק הצליל שלהם.

המסך כולל בגבו חיבוריות USB 3.2 מרשימה עם לא פחות מ-4 יציאות(!), 2 כניסות HDMI 2.0 ו-2 כניסות DP 1.4.

המסך צפוי לנחות בארץ ברבעון הראשון של שנת 2021, במחיר מומלץ לצרכן של 4,399 ₪.

מידע נוסף תוכלו למצוא בעמוד המוצר הרשמי.