התקדמות תעשיית המשחקים מביאה איתה דרישות גבוהות, הן מבחינת מראה והן מבחינת איכות התוצרים שאליהם התרגלו לצפות הצרכנים. ואם זה לא מספיק, אם עושים השקה למוצר, תמיד נצפה לראות חידוש. דרישות אלו מולידות שיתופי פעולה מעניינים בין חברות, ודוגמה נהדרת לזה היא המסך AOC Q27T1.

אז איך יוצרים מסך איכותי עם עיצוב מקורי? מסתבר שהמתכון במקרה הזה היה שילוב כוחות בין חברת מסכים ידועה (AOC) ומעצבים של חברת רכב (כן, רכב ולא פחות מ-F.A Porsche). העיצוב לא מאכזב ומציג קו עדין ואלגנטי עם קימורים מעניינים. ולגבי הביצועים? נצטרך לחכות כשהמסך יגיע לארץ כדי לגלות.

לאחר שהוכרז בתחילת השנה, ה-Q27T1 מגיע לחנויות באירופה ומוכיח שתמיד ניתן לפרוץ את גבולות הדמיון כשמדובר בעיצוב מוצרים ומסכים בפרט.

מסך איכותי עם קימורים של רכב?

אחת התכונות הבולטות ביותר של מסך ה-AOC Q27T1 הוא המעמד הא-סימטרי שלו, בעל הצורה העקמומית-אך-חלקה שלו. זוהי החלטת מקורית שנותנת למסך מראה מודרני ועדין. המסך נראה יציב למרות חוסר הסימטריה, אך נצטרך לראות בפועל האם אין לכך השפעה בשימוש היום יומי.

aoc q27t1

בנוסף על כך, למסך עצמו שלוש צלעות "חסרות גבול" (מעטפת דקה מאוד). בחירה זו תואמת את הכיוון הכללי בתעשיות של הקטנת השוליים, ויוצרת מראה אסתטי במיוחד. אם זה לא הספיק לכם, אופן החיבור של המסך נעשה דרך תחתית המעמד למתאם מיוחד. כך כמות הכבלים בסביבת המסך יורדת ולא צריך "ללכלך" את סביבת העבודה בכבלים מיותרים.

aoc q27t1

לא רק בחור יפה

מעבר למראה היחודי ,מפרט ה-AOC Q27T1 לא פחות טוב מהמראה. המסך מגיע עם פאנל IPS ברזולוציה של QHD (כלומר 2560×1440) וגודל של 27 אינץ' המראים כי ניתן לשלב בין סגנון מיוחד ואיכות לא מתפשרת. קצב הרענון וההשהייה סטנדרטים למסכי IPS איכותיים – קצב הרענון 75 הרץ והשהייה 5 מילי שניות. ביצועים אלו יתנו מענה גם למשתמשים במסך לגיימינג. למפרט המלא היכנסו לקישור הבא.

ה-Q27T1 זמין בחנויות באירופה ואמור להגיע גם לארץ בחודשיים הקרובים.