כחלק ממבול ההכרזות של Sony בסוף השבוע האחרון בנוגע לקונסולת ה-PlayStation 5 החדשה ומגוון המשחקים שיצאו אליה הוכרז גם משחק המשך למשחק שרבים מאיתנו גדלנו עליו.

מדובר בכותר חדש בסדרת Ratchet & Clank שקיימת כבר מימי ה-PlayStation 2 העליזים אך די הוזנחה בימי ה-PlayStation 4 (שאני לא רוצה להתייחס למשחק שכן יצא אליה מרוב אכזבה). ההכרזה הגיעה בטריילר שתוכלו לצפות בו כאן:

למי שלא שיחק בסדרת המשחקים המעולה, המשחקים עוקבים אחרי חיזר שעיר מגזע הלומבקסים בשם ראצ'ט ורובוט קטן בשם קלאנק שמצילים את הגלקסיה פעם אחר פעם מנבלי על מרושעים. המשחקים הם משחקי יריות עם נגיעות של RPG, כאשר שימוש מרובה בנשקים מעלה אותם רמה ונותן להם יכולות חדשות.

במשחקים יש כמות לא קטנה של הומור (גם של הדמויות וגם כחלק מבדיחות על ז'אנר המדע הבדיוני), סודות ושדרוגים שתוכלו למצוא ומדי פעם תתקלו גם בקטעים נוגעים ללב.

המשחק החדש – Ratchet & Clank: Rift Apart (גם כאן יש טוויסט קל בשם, כמו במשחקים הקודמים בסדרה. תחליפו בין ה-f במילה הראשונה וה-p במילה השנייה ותגידו את השם בקול) יהיה בעל טוויסט של מעבר בין מימדים מקבילים, כאשר נראה שחלק מהמשחק יתרחש כשהדמויות הראשיות מופרדות אחת מהשנייה, עם קלאנק תקוע בתוך עתיד רע בזמן שראצ'ט אבוד בין מימדים. כמו כן תהיה דמות חדשה של לומבקסית לבנה שתצטרף לחלקים של קלאנק.

הטריילר לא חשף הרבה מעבר לכך, ואף לא גילה מה הוא תאריך היציאה המשוער. המשחק נראה לא רע בכלל, כמו שניתן לצפות ממשחק של PlayStation 5 על ידי החברה שעשתה את המשחק Marvel's Spider-Man. מה שכן, ניתן לשער כי העולמות במשחק יהיו גדולים יותר מאי פעם, יהיה ניתן להשתמש בחיות בעולם המשחק בשביל לעבור ממקום אחד לשני, משהו שכנראה יהיה שימושי במיוחד לראצ'ט שיצטרך להסתדר ללא קלאנק, ויהיה עולם פיראטים שזה תמיד כיף.

אז מה דעתכם על ההכרזה של המשחק? האם היה עדיף להתחיל סדרה חדשה מאפס או שאתם עדיין רוצים לראות את הצמד? איזה מהנשקים הכי האהובים עליכם בסדרה תרצו לראות גם משחק החדש? שתפו אותנו בקבוצת הפייסבוק שלנו.