המשחק One Punch Man: A Hero Nobody Knows יצא ב-27 בפברואר 2020, ולאחרונה התחילו לטפטף למשחק דמויות נוספות כהרחבה לרוסטר המרשים שכבר היה קיים. לפני שתתחילו עם הניחושים, אומר לכם שאין פה באמת קשר להופעה כרונולוגית שכן כבר ברוסטר המקורי יש דמויות מהעונה השנייה.

במשחק של One Punch Man תוכלו ליצור דמות ייחודית משלכם, השואפת להתקדם בעולם הגיבורים ותוך כדי משחק עוברת בנקודות ציון של הסדרה, שאם עוד לא ראיתם אותה אתם צריכים פשוט לעזוב את הכתבה הזו וללכת לצפות. סגנון המשחק מאוד מזכיר את זה של Jump Force, אך אני רוצה להאמין שהוא לא מביא איתו את אותה אכזבה מרה וש-Bandai Namco למדו מהביקורת החריפה על המשחק.

ברוסטר המקורי יש 28 דמויות איתן ניתן לשחק, כולל הדמות שלכם. חשוב לציין שבמצב הסיפור תידרשו לרוב להילחם בעזרת הדמות שלכם בלבד. בשאר הזמן, תוכלו לבחור להלחם כגיבורים או נבלים כאחד ובמידה ובחרתם בסאיטמה, כמובן שתנצחו באגרוף אחד. בקרבות מסויימים תידרשו להחזיק מעמד עד שסאיטמה יגיע ויסיים את העניין במכה אחת. באופן אישי הייתי מעדיף שהאתגר יהיה להביס את היריב עד שסאיטמה יגיע ויהפוך את המאמצים שלי לחסרי טעם.

עד כה הצטרפו לרוסטר שתי דמויות, סויריו (Suiryu), אמן לחימה עטור שבחים שפגש את סאיטמה בעונה השנייה ולייטנינג מקס, גיבור בדרגות הנמוכות שלרוב מוצא את עצמו חסר הכרה. הדמות הבאה שתצטרף היא איש כלב השמירה (Watchdog man), גיבור ברמה S שהיה היחיד עד כה (חוץ מסאיטמה) שעשה חיים קשים לגארו (Garou), הנבל הראשי בעונה השנייה.

הדמות שתחתום את ההרחבה היא אותו גארו, גיבור שמעוניין להיות מפלצת בעצמו למרות עברו כתלמיד של סילברפאנג, אחד מהגיבורים ברמה S היותר מגניבים בסדרה. אם תרצו לשחק בדמויות החדשות תוכלו לרכוש אותן בשתי צורות. אם אתם רוצים את כולן, הכי משתלם עבורכם יהיה לרכוש את הפאס, ואם לא, תוכלו לרכוש כל דמות בנפרד.

את One Punch Man: A Hero Nobody Knows תוכלו לשחק על PlayStation 4, Xbox One ועל המחשב האישי.