לפני כחודש, הוכרז משחק חדש המבוסס על סדרת האנימה One Punch Man. למי שלא מכיר (מומלץ בחום, ואל תמשיכו לקרוא כאן כי יהיו ספויילרים!), מדובר על אנימה העוסקת בסאיטמה (Saitama), גיבור על בשביל הכיף. הבעיה היא שמאוד משעמם לו כי הוא נהיה כל כך חזק עד שהוא מפרק כל אויב ב-נכון- אגרוף אחד. אז איך בעצם משחקים במשחק הזה? מה, כל קרב ייגמר באגרוף אחד? אז זהו, שלא.

בטריילר הראשון שיצא לפני חודש רק הראו קצת מהמשחק, כולל דמויות שניתן יהיה לשחק, בהן סאיטמה, ג'נוס (Genos) התלמיד המעריץ שלו, סוניק (Speed-o'-Sound Sonic) היריב-על-דעת-עצמו של סאיטמה ועוד כמה. בטריילר השני כבר החליטו להראות חלק מאפשרויות המשחק.

אחד המצבים בהם ניתן יהיה לשחק הינו מצב הישרדות. כמו באנימה, הרבה מהקרבות נגמרים בכך שסאיטמה מגיע ומציל את כולם, וכך גם פה. במצב זה, תילחמו מול אויבים חזקים בזמן שסאיטמה בדרך לזירת הקרב. קומבואים והגנות מושלמות יורידו מהזמן שתצטרכו לחכות לגיבור המשועמם שלנו, ואם תצליחו לשרוד עד שהטיימר מתאפס, סאיטמה יגיע ויפצפץ את האויב.

מצב שני שנצפה בטריילר מראה את מצב ה-PvP של המשחק, בו תוכלו ליצור קבוצות של עד שלוש דמויות ולשחק אחד מול השני. מסתמן שלכל דמות יש את מד החיים שלה, כלומר שבניגוד ל-Jump Force, למשל, מד החיים לא משותף. אז את מי ניתן לראות במשחקים? חוץ מהדמויות אותן הזכרנו עד כה, תוכלו לראות במשחק גם את הדמויות הבאות:

טורנדו הנוראית (Terrible Tornado;Senritsu no Tatsumaki) ואחותה סופת שלג מהגהינום (Hellish Blizzard;Jigoku no Fubuki), מומן ריידר (Mumen Rider), סילברפאנג (Silver Fang) ואטומיק סמוראי (Atomic Samurai).

בנוסף, הטריילר הציג שלל אויבים, כגון קארנג' קאבוטו (Carnage Cabuto), אשת היתוש (Mosquito Girl) ומלך המעמקים (Deep Sea King). בנוסף, בסוף שני הטריילרים הופיע דמותו של לורד בורוס (Lord Boros), האויב האחרון מולו צריך להתמודד סאיטמה בעונה הראשונה.

תאריך היציאה של One Punch Man: A Hero Nobody Knows טרם הוכרז, אך הוא ייצא ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.