בעולם רווי במשחקי באטל רויאל ומשחקי יריות, המשחק SYNCED: Off Planet מכוון להיות משהו יוצא דופן. המשחק מפותח על ידי Next Studios, תת-מחלקה של Tencent ומאחדים אלמנטים של משחקי השרדות בסגנון World War Z או Days Gone יחד עם אלו של משחקי יריות רבי משתתפים.

המשחק SYNCED: Off Planet לוקח אותנו לעולם בו לאנשים יש צ'יפים מאחורי הצוואר ששולטים על המחשבות שלהם. לפי מה שנראה, אוכלוסיה גדולה מהאנשים האלה לוקים בטירוף חסר מעצורים ונהפכו לזומבים חסרי דעת. בעזרת צמתי סנכרון (Sync Nodes) מיוחדים, שארית האנשים יכולים להסתנכרן עם הזומבים ולהשתלט עליהם.

הייתה לנו את ההזדמנות לשחק בדמו של SYNCED: Off Planet במסיבת העיתונאים של Nvidia RTX On, ולנסות את כישורינו עם יכולות השליטה המוחית (בעצם זה זומבים, אז אולי המוח הוא לא הצד החזק כאן) במה שעשוי להיות קרב טיפוסי במשחק המלא.

בדמו התחלנו בערך מאפס. מחסן נטוש, אקדח פשוט, שום דבר וכלום. כאשר יצאנו לדרך והתקדמנו קדימה, נתקלנו בזומבי אשר הורדנו די בקלות. למרבה המזל (טוב, זה דמו, זה כנראה היה אמור לקרות) נפל ממנו צומת סנכרון אשר אפשר לנו להשתלט על המון של זומבים.

כאשר שיחקנו בדמו, קצת פספסנו את העובדה שאנחנו יכולים לשלוח את הזומבים הנשלטים על ידינו לכל מקום אחר על המפה בלחיצת כפתור. הפספוס הזה לא מנע מהזומבים שלנו להתחיל להתקיל את ההמון היריב, מה שאפשר לנו להחליק מעבר למהומה ולהשיג נשקים חדשים.

בנקודה זו, הגענו לאזור פתוח בו סוף-סוף נתקלנו בשחקני האויב. משם, היה שינוי דרמטי בסגנון המשחק – המטרה הראשונה שלנו הייתה לטהר את המנחת על מנת לאפשר נחיתת ספינת חלל. היינו צריכים לחסל זומבי מגודל בנוסף לזומבים אחרים ועוד כמה שחקנים. היו מלא אנשים על הזנב שלנו, והקרבות היו מאוד אינטנסיביים כך שכמות הפעמים בה היינו על סף מוות הייתה too damn high והתחמושת שלנו כמעט ואזלה.

ברגע שהספינה נחתה, היינו צריכים להסתנכרן גם איתה ולשרוד שתי דקות בזמן שכלי השיט מתכונן לשיגור. לאחר שעמדנו במשימה בכבוד, ניצחנו בקרב. המשחק נהיה מאומץ ולחוץ לעיתים קרובות, מה שתורם להרגשה האפית וההירואית לאחר שמצליחים לשרוד את הסיבוב ולנצח בסוף.

מפתחי המשחק אמרו שהמשחק הסופי יתמוך בעד 48 שחקנים ו-500 זומבים בו-זמנית, שזה די מרשים. בהחלט יהיה שווה לצפות ל- SYNCED: Off Planet אף שאין עדיין תאריך יציאה והוא כנראה לא ייצא בקרוב.

לכשייצא, הוא יהיה זמין בוודאות למחשב ויתמוך ב-Nvidia RTX.