זו כבר עובדה קיימת שה-Nintendo Switch היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר למשחקי תפקידים, ועיקר הסדרות הענקיות של משחקי התפקידים זמינות עליו, עם משחקים מקוריים כמו Fire Emblem: Three Houses המצויין ו-Pokemon Mystery Dungeon החמוד, ומשחקי צד שלישי נהדרים כמו Dragon Quest, Tokyo Mirage Sessions #FE Encore, ו-Final Fantasy. בתקווה, גם לא יקח עוד הרבה זמן עד שגם Persona 5 Royal המעולה יגיע לשם. למבחר הקיים והמצויין הולך להצטרף כותר חדש מהסדרה הותיקה, Paper Mario: The Origami King.

למי מכם שלא מכיר, סדרת המשחקים של Paper Mario היא סדרת משחקי תפקידים והרפתקאות בעולם של מריו, שבה הכל עשוי מנייר. כמו שאר המשחקים בסדרה, גם ב-Paper Mario: The Origami King נצטרף לדמויות והאויבים המוכרים מהעולם של מריו כמו לואיג'י, הנסיכה פיץ' (Peach), באוזר (Bowser), טואוד (Toad), ועוד.

הפעם, מגיח יריב חדש בשם המלך אולי (King Olly), שקורא לעצמו מלך האוריגמי, ובמהלך נועז, מבצע הפיכה, משגר את הטירה של פיץ' להרים, ומזמן צבא של שומרים מקופלים. באופן מפתיע, הפעם מריו יצטרך להצטוות עם שלל האויבים שלו מהמשחקים הקודמים, כדי לנצח את האוייב המפחיד הזה. דמויות אלו כוללות את צבי קופה (Koopa), שאי גאי (Shy Guy), בוב אומב (Bob-omb), ובאוזר שקופל למלבן קטן ולא מאיים. גם אחותו הנחמדה של המלך אולי, אוליביה (Olivia) מצטרפת למריו למסע.

גם אינסטלטור מנייר יכול ללמוד טריקים חדשים – ב-Paper Mario: The Origami King, מריו מצטייד ביכולת חדשה בשם 1000Fold Arms, שתאפשר לו להשפיע על הסביבה. באמצעות היכולת הזו, מריו יהיה מסוגל לקפל, למתוח, לדחוף, ולקלף משטחי נייר כדי לחשוף סודות חדשים.

המשחק צפוי לשלב שלל פאזלים וחידות, ובנוסף, מערכת קרב חדשה בצורת טבעת. במהלך הקרבות בתורות, מריו יצטרך ליישר אויבים בשורה כדי לתקוף אותם בו זמנית.

בנימה אישית, סדרת המשחקים של Paper Mario היתה סדרה שתמיד רציתי לשחק בה, וזו הזדמנות מצויינת עבורי ועבורכם לשחק בה סוף סוף. אחד הדברים המלהיבים לדעתי בסדרה הוא שהחברה המפתחת שמאחורי המשחקים, Intelligent Systems, היא גם זו שאחראית על סדרת Fire Emblem, שאני באופן אישי מאוד אוהב.

לשמחתנו, לא נשאר עוד הרבה זמן לחכות עד שנוכל לשחק ב-Paper Mario: The Origami King. המשחק צפוי לצאת אקסקלוסיבית ל-Switch ב-17 ליולי.