אם טרם שיחקתם במשחק Little Town Hero שיצא באוקטובר 2019 במהדורה הדיגיטלית שלו לקונסולת ה- Switch, סרטון ההדרכה הקצר שהוציאה המפיצה NIS America הוא ממש בשבילכם. למשחק, מבית היוצר של פוקימון, יש מכניקת קרב מעניינת והסרטון נותן הצצה קלה למערכת החדשה.

במשחק תיכנסו לנעליו של אקס, ילד צעיר שחולם לצאת מהעיירה המבודדת למרות האיסור על כל התושבים לצאת מעבר לגבולותיה. יום אחד, מפלצת ענקית תוקפת לפתע את העיירה ואבן מסתורית מעניקה לאקס את היכולת להפוך את רעיונותיו להתקפות.

ובכן, מה בעצם עומד מאחורי מכניקת הקרבות? כפי הניבט מהסרטון, המערכת די פשוטה. כאמור, לגיבור יש ארסנל של רעיונות, אותם הוא יכול לתרגם למתקפות בעלות ערכי הגנה והתקפה, ולעיתים בתוספת יכולות מיוחדות. אבל זה לא כל כך פשוט לגרום לרעיון להתגשם; בשלב הראשוני הם לא פעילים ויש לטעון אותם בכוח, שתקבלו בכל תור כמות מסויימת שלו. רעיונות לא פעילים נקראים "Izzits?", או בתרגום חופשי, "האם אלה?".

לאחר שרעיון נטען בכוח, הוא הופך לפעיל ונקרא "Dazzit", או "עושה את זה". בשלב זה ניתן להשתמש בו כדי לתקוף את האויב, שלו יש רעיונות אלימים משלו. ערכי ההתקפה וההגנה של הרעיונות שלכם ושל האויב נפגשים, ואם לרעיון נגרם נזק גבוה מההגנה שלו, הוא נשבר וזמנית לא ניתן לשימוש. חשוב לציין שיש לכם מאגר מוגבל של רעיונות בארסנל, ואם לא סיימתם קרב לפני שנגמרו הרעיונות, אכלתם אותה.

little town hero

לאחר שכל הרעיונות של האויב (או שלכם) נשברים, תעברו לקרב חזיתי בו תידרשו להשתמש ברעיונות שלכם על מנת להוריד את מגן האומץ של האויב ורק לאחר מכן תוכלו להוריד את נקודות החיים שלו ישירות. אם הורדתם את נקודות החיים לאפס, הצלתם את עיירתכם הקטנה.

במשחק תוכלו לשתף פעולה עם חבריכם לעיירה הקטנה, חלקם ייחלצו לעזרתכם בקרבות וחלקם ייתנו לכם רעיונות חדשים אותם תוכלו ליישם בקרב. החברים פזורים על גבי מפת העירייה, כמו גם עזרים מיוחדים כגון תותחים שיוכלו לשמש אתכם נגד המפלצות האימתניות.

המשחק Little Town Hero מגיע בגרסה פיזית לקונסולות Nintendo Switch ו- PlayStation 4 ב-26 ביוני 2020, שמכילה עוד כמה הפתעות קטנות לגיבורים מביניכם.