המשחק החדש מבית היוצר Game Freak (היוצרים של סדרת המשחקים המיתולוגית פוקימון), Little Town Hero, הולך לצאת במהדורה פיזית בשם Little Town Hero Big Idea לקונסולת ה-Nintendo Switch במהלך האביב הקרוב, זאת לאחר שהמשחק כבר שוחרר בגרסה דיגיטלית באוקטובר 2019. המהדורה הפיזית תגיע עם ספר אומנות, פוסטר ופסקול של המשחק. אם אתם לא יודעים עדיין על מה מדובר, תנו מבט בטריילר:

העלילה של המשחק מתרחשת בעיירה מבודדת בקצה העולם. גיבור המשחק – ילד צעיר בשם אקס, חולם לראות את העולם שבחוץ, למרות האיסור על כל התושבים לצאת מעבר לגבולותיה (מואנה מישהו?). עם זאת, הכל משתנה כאשר מפלצת ענק תוקפת לפתע את העיירה ואקס מגלה שהוא יכול להילחם באמצעות כוחה של אבן מסתורית שהופכת את רעיונותיו להתקפות. תוך כדי המשחק, אקס מגלה בהדרגה את הסודות מאחורי האבן המסתורית והמפלצות שתוקפות ללא הרף את העיירה שלו.

המשחק Little Town Hero הוא משחק תפקידים המשלב מערכת לחימה אסטרטגית ללא צורך בגריינדינג מיותר עבור עליה ברמות והשגת חפצים. כל הקרבות במשחק מתרחשות בתוך הכפר, ועליכם להפוך את הרעיונות של הגיבור הנקראים "Izzits" ("האם אלה?") למהלכים אמיתיים ועוצמתיים בשם "Dazzits" ("עושה אותם"). בכל תור, אקס והמפלצת נגדה הוא נלחם בוחרים מהלך, ומטרת העל של שני הצדדים היא להביס את כל המהלכים של היריב.

בין סבבי הלחימה תוכלו למקם את עצמכם מחדש בתור העיירה; מקומות ספציפיים יכולים לתת גישה למהלכים מיוחדים או לתושבים מסוימים שיעזרו לכם בלחימה. לאחר הקרבות תקבלו נקודות אאוריקה (מצאתי!) שניתן להשתמש בהן בשביל לשפר את המהלכים של אקס.

יחד עם העיצוב המאוד ייחודי של המשחק, פס הקול שלו שנוצר ברובו על ידי טובי פוקס (Toby Fox), יוצר משחק Undertale שאולי שמעתם עליו. ניתן לראות עוד מידע על המשחק באתר של המפיצה.

Little Town Hero Big Idea edition; Picture source: NIS America