הרבה זמן לא שמענו בנוגע לפרויקט של חברת Square Enix לבצע רימייק לכותר האהוב Final Fantasy 7. כחלק מאירוע State of Play האחרון של סוני, נחשף טריילר חדש עבור הרימייק שנותן לנו הצצה עבור מה ניתן לצפות מהמשחק.


הדבר הכי ברור שניתן לראות מהטריילר החדש הוא השיפור הגרפי יחסית לימיו העליזים של ה-Playstaion המקורי – הגרפיקה נראית טובה מתמיד והמשחק נאמן לעיצוב המקורי של המקור. מלבד זאת, רוב הטריילר מורכב מהשלב הראשון של המשחק המקורי, מהמשימה של שכיר החרב קלאוד (Cloud) והארגון AVALANCHE לחבל במפעל של חברת Shinra ועד המפגש של קלאוד עם ארית' (Aerith), מה שבאמת מתניע את העלילה הראשית.

השינוי הכי מעניין שרואים בטריילר הוא במערכת הקרב. הקרבות נראים יותר בכיוון של משחק אקשן, כמו מערכת הקרב במשחק Lightning Returns: Final Fantasy XIII מאשר מערכת הקרב של המשחק המקורי, אשר הייתה בתורות, כאשר כל דמות מחכה לתור שלה להתקיף. אבל בינתיים אי אפשר לדעת בוודאות מה יהיה במשחק עד יוני הקרוב. רק אז צפוי לנו מידע נוסף.

Final Fantasy 7 Remake יהיה מחולק לפרקים שישוחררו בנפרד, בדומה לסדרת Hitman של Square Enix. המשחק צפוי להיות אקסקלוסיבי לקונסולת ה-Playstation 4.