אחרי שהנציגות הישראלית של חברת Nintendo בישראל התארחה בפסטיבל Gamerz 2019 עם מתחם מושקע במיוחד, וקודם לכן החלה בשיווק רשמי של מוצריה בארץ עם השקת האתר הרשמי, הכריזה היום "תור גיימינג", הנציגה הרשמית בישראל, על פתיחתה של חנות קונספט חדשה בקניון דיזינגוף סנטר, תל-אביב במהלך חודש יוני.

המתחם ישתרע על פני 150 מ"ר והיא תעוצב כחנות קונספט – כזו המקדישה את כל כולה למותג Nintendo וגולת הכותרת – הקונסולה הניידת Switch. כמובן, שהחנות תעוצב בהשראת מותגי החברה השונים כמו האחים מריו, כוכבי Legend of Zelda ועוד.

המתחם ישתרע על פני 150 מ"ר ויעוצב כחנות קונספט

מלבד מוצרי החברה העיקריים שיהיו ניתנים לרכישה כמו קונסולות, משחקים וציוד היקפי, נוכל למצוא בחנות שלל מוצרים נוספים בתחום הביגוד ואביזרי הלבוש והפופ.

לדברי רון קלדס, מנכ"ל "תור גיימינג", החנות פונה לכלל הגילאים, ומטרתה לשמש כבית למעריצי Nintendo בישראל. בנוסף ייערכו בחנות אירועים שונים ותחרויות הקשורות למשחקים השונים של החברה. משמעות הדבר גם שייתכן וחפצים ופוקימונים מיתיים שונים המושקים בהקשר גיאוגרפי יהיו זמינים לשחקנים בישראל.

החנות בישראל תצטרף לשורה של חנויות דגל מסביב לעולם, כמו זו הראשית בניו-יורק, החנות הזמנית בקייפטאון בדרא"פ, וזו שתפתח בקרוב בטוקיו עם תחילת אירועי אולימפיאדת טוקיו בשנת 2020.

"החנות בישראל תצטרף לשורה של חנויות דגל מסביב לעולם"

חנויות קונספט הן שיטה ידועה לחיזוק דריסת הרגל של "מותג על"(Super Brands) ובניית תרבות צרכנית סביבו. חנויות הקונספט הבולטות ביותר הן אלו של Apple, ובראשן החנות המפורסמת במנהטן, בסמוך לסנטרל פארק. גרסה נוספת לחנויות הקונספט הן חנויות ה"פופ-אפ": חנויות המוקמות לפרק זמן קצוב, ומטרתן ליצור הייפ סביב מוצר או שירות, כגון חנות הפופ-אפ של אפליקציית Snapchat.

במקרה של חברת אפל ורשת ה-iStore, חנויות הקונספט מהוות פעמים רבות מרכז שירות טכנולוגי, אליו ניתן להגיע עם מוצרי החברה ולהסתייע בטכנאים בתפעול ותיקון תקלות שונות הקשורות לתוכנת המכשיר, ואפילו בעיות חומרתיות ולהשאיר את המוצר לתיקון במעבדה.

עדיין לא ידוע האם שם תבחר "תור גיימינג" למקם את מעבדת השירות שלה כחלק מביסוס אמנת השירות למוצרי נינטנדו בישראל, אבל בהחלט יהיה נחמד לראות "One Stop Shop" – חנות המספקת ללקוחות את כל צורכיהם במקום אחד.