הבוקר התחיל לו פסטיבל Gamerz 2019 בתל אביב. זה לא פסטיבל הגיימינג הראשון בארץ, ואני בטוח שלא מעט קוראים כבר רגילים לעסק, אבל הפעם קרה משהו מיוחד, ובתקווה לא חד פעמי – לראשונה ראינו פסטיבל המשלב את שלושת הענקיות, PlayStation, Xbox ו-Nintendo.

הפסטיבל הופק על ידי חברת Bluestone, וממשיך לרוץ במהלך השבוע עד ה-24.4, בנמל תל אביב בהאנגר 11.

Gamerz 2019

כפי שבוודאי זכור לכם, לפני קצת יותר מחודש, תור גיימינג הודיעו שהם מביאים את Nintendo לארץ. רון קלדס, אשר מנהל את תור גיימינג, כבר הביא בעבר בהצלחה את Xbox לארץ, יחד עם תפריט בעברית והשקה של ה-Xbox One X בארץ, במקביל לשאר העולם. אחרי ההצלחה הזו, הציפיות שלנו היו גבוהות גם מההתנהלות שלו ושל תור גיימינג עם נינטנדו.

מאז הם הספיקו להקים עמוד פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ואפילו אתר רשמי של Nintendo בארץ. נראה שההתקדמות היא בצעדים גדולים ובכיוון הנכון.

אבל עכשיו עם הנוכחות של Nintendo בפסטיבל Gamerz כבר לאף אחד אין ספק – Nintendo כאן כדי להשאר. בפסטיבל ראינו מתחם ענק של החברה עם כל המשחקים הפופולאריים וגם כמה חדשים, החל מ-The Legend of Zelda: Breath of the Wild, דרך Super Mario Odyssey ו-Pokemon Let's Go Pikachu & Let's Go Eevee.

בנוסף לכל הכותרים הבולטים השונים, ראינו גם את Yoshi's Crafted World, אשר יצא בחודש שעבר, ואפילו את SteamWorld Quest, שרק עתיד לצאת בעוד 4 ימים. במתחם ראינו גם חנות ממותגת של נינטנדו עם חולצות ואביזרים, ואוסף מרשים ביותר של Amiibo.

Gamerz 2019

Nintendo הם לא המותג היחיד שנכח באירוע, כפי שאתם בוודאי הבנתם. גם Sony ו-Microsoft הערימו עלינו בכותרים מלהיבים ועמדות משחק מגניבות. במרכז המתחם, לצד מכונית אלפא רומיאו, עמדו להן כ-4 עמדות נהיגה של Forza Horizon 4, עם הגה ודוושות, וכל מה שצריך כדי לטבוע באימרסיביות שיש למשחק להציע.

בשאר איזורי המתחם ראינו גם עמדות של עוד משחקים של Xbox, החל מ-Crackdown האקסקלוסיבי (טוב, נו, עד כדי גם מחשב), ועד משחקים אחרים שזמינים גם לשאר הקונסולות אבל שווים לא פחות, כמו Assassin's Creed Odyssey, Devil May Cry V ו-Lego Movie 2 The Game. אפילו Mortal Kombat 11 אשר יוצא בעוד מספר ימים היה זמין למשחק.

לאלו הצטרפו גם הלהיטים של Sony, ביניהם Marvel's Spider-Man, ו-God of War זוכה הפרסים, וגם Horizon Zero Dawn הכבר ותיק למדי נכח. אבל כמובן שגולת הכותרת היתה הנוכחות של Days Gone ו-Blood and Truth.

אני באופן אישי לא ויתרתי על ההזדמנות ושיחקתי כמה פעמים ב-Days Gone. המשחק מאתגר, ואני בהחלט ממליץ לכל מי שנוכח באירוע לנסות אותו.

Gamerz 2019
נהרג על ידי זומבים באלגנטיות

ברחבה היתה גם נוכחות מרשימה של חברות חומרה, ביניהן Alienware, Asus ROG, HP Omen ו-Logitech. כמו כן, במתחם היו גם דוכנים בהם היה ניתן לרכוש מוצרים של החברות השונות. גם מספר יוטיוברים ישראלים נכחו באירוע, עם תור ילדים שחיכה להצטלם איתם.

Gamerz 2019 הוא כנראה הפסטיבל הכי מרשים שיצא לי לבקר בו בארץ עד כה. הנוכחות של שלושת הענקיות PlayStation, Xbox ו-Nintendo היא מרשימה, ותרמה למגוון העצום של משחקים שהיו זמינים למשחק באירוע.

מה שהתרשמתי ממנו במיוחד היה הנוכחות של מספר כותרים אשר טרם יצאו, כמו Days Gone ו-Mortal Kombat 11. אני מקווה שבאירועים הבאים נזכה לראות מגוון עוד יותר עשיר של כותרים שטרם יצאו, כי זה מה שעוזר להביא גיימרים ותיקים יותר לאירועים הללו.

התרשמתם? הרכבת עוד לא יצאה מהתחנה ואתם עוד יכולים להזמין כרטיסים דרך הלינק הבא. הפסטיבל יתקיים עד ה-24.4 וזו הזדמנות להתנסות בכל הכותרים הנהדרים שיצאו בחודשים ולא יצא לכם לשחק בהם עדיין. או שאולי תתנפלו על העמדה של Days Gone כמוני.