מבול החדשות הנוגעות לחברת Nintendo ממשיך (ככל הנראה בתיאום עם מזג האוויר הסוער), ואחרי ששמענו על כך שהחברה עובדת בסתר על שתי גרסאות חדשות לקונסולה הניידת שלה, ה-Nintendo Switch, אנו חוזרים לבדוק מה חדש בביצה המקומית עם תור גיימינג, המפיצה של Nintendo בישראל, שהודיעה הבוקר כי לראשונה תתארח ותקים מתחם המוקדש לענק האדום בפסטיבל GAMERZ 2019.

תור גיימינג תקים בפסטיבל מתחם בגודל של 640 מ"ר, הפונה לכלל הגילאים. במתחם תוכלו לשחק בעצמכם ב-Nintendo Switch. המשחקים בהם תוכלו להתנסות כוללים את Pokemon Let's Go, Yoshi's Crafted World, Mario Party והרשימה ממשיכה.

אזור מיוחד יוקצה ל-Splatoon 2, משחק היריות המטורלל, ותוכלו להתמודד כנגד שחקנים אחרים בפסטיבל בקבוצות של 4v4. אולי החברה מתור גיימינג יחליטו על טורניר כזה או אחר?

כבר התבשרנו על טורניר Super Smash Bros. Ultimate שייערך בקרוב ב-Hype Gaming Lounge, אז אולי גם ל-Splatoon 2 נראה טורניר? החברה מציינת כי יתקיימו תחרויות וטורנירים על הבמה המרכזית, ואורחים מיוחדים, אז שווה לחכות ולעקוב אחרי הפרסומים בעמוד הפייסבוק של Nintendo ישראל.

כמובן, שגם משחקי הרטרו של החברה יקבלו את המקום המגיע להם, ותוכלו להנות מהם עם ה-Nintendo NES Classic, שיצאה לאחרונה ומכילה 30 משחקים קלאסיים, הזכורים לכולנו מהילדות.

Nes Classic
חלק מן המתחם יוקדש למשחקי הרטרו של החברה, יחד עם ה NES Classic Edition

המתחם גם יכלול חנות Pop-up בה תוכלו לרכוש קונסולות Nintendo Switch ו-NES Classic, משחקים ואביזרים של נינטנדו כולל מהדורות מיוחדות ואת ערכת ה-Nintendo Labo VR החדשה, לצד אביזרים ומוצרי אופנה בלעדיים של PDP ו-Jinx. סוף סוף יתבצע שיווק מוסדר של מוצרי Nintendo בישראל, וזו בשורה משמחת.

הפסטיבל שייערך השנה בפעם השנייה, יתרחש בין התאריכים 21-24.04.19 במהלך חול המועד פסח, בהאנגר 11 שבתל אביב. הפסטיבל יכלול מתחמים שונים העוסקים בתחום הגיימינג(מִשְׂחֲקָנוּת), טכנולוגיה וגאדג'טים, בו ישתתפו בו החברות המובילות בתחום.

מדובר בהופעה ציבורית ראשונה הפתוחה לקהל הרחב של חברת תור גיימינג, מאז ההכרזה כי תייצג את מוצרי חברת Nintendo בישראל.