חברת פיליפס כבר מזמן ידועה בארץ בזכות מסכי הטלוויזיה שלה, ובעלת נוכחות לא קטנה גם בשוק הגיימינג. אך בתוך שוק הגיימינג החברה פונה לקהל שחקני הקונסולות עם סדרת ה-Momentum שלה, אשר מיועדת לאלו מכם שעיקר הגיימינג שלהם מתבצע בסלון, ובדיוק לשם נכנס ה-Philips Momentum 326M6VJRMB.

ה-Momentum 326M6VJRMB הוא מסך שטוח בגודל 32", ברזולוציית 4K ותמיכה בתקן VESA Display HDR 600 (מה שאומר שתוכן HDR יוצג באופן חד ומדויק). למסך יש פאנל MVA, הנותן לו יתרון בתנאי תאורה קשים וזוויות צפייה רחבות, קצב רענון של 60Hz וזמן תגובה של 4ms. כל המפרט הזה בתוך מסך אחד? סיבה למסיבה.

בנוסף על הנ"ל, המסך מגיע עם יחס ניגודיות של 1:3000 וזווית צפיה רחבה במיוחד של 178° מעלות, וכולל טכנולוגיות מתקדמות לשיפור התמונה כמו ה-Low Input Lag המקצר את זמן התגובה שבין מתן הפקודה בעכבר או מקלדת ועד הצגת התוצאה על המסך. המסך גם כולל את טכנולוגיית ה-"Adaptive-Sync" של פיליפס, אשר מקבילה לטכנולוגיית FreeSync שבשימוש חברת AMD, וגם ל-G-Sync של Nvidia.

מעבר להיותו מסך גיימינג, ה-Philips Momentum 326M6VJRMB מספק גם יכולות היקפיות אשר מטרתן להכניס את השחקן עוד יותר אל תוך המשחק. אחת מאותן יכולות הינה ה-Ambiglow, מעין רצועת LED בתחתית המסך, אשר זוהר בצבעים המחקים את הצבעים המוצגים במסך ויוצרים מעין "הילה", אשר מסייעת לתחושת האימרסיביות של משחק.

תאורת ה-Ambiglow משרה אווירה

חיבורים אי אפשר לומר שחסר ב-Philips Momentum 326M6VJRMB. המסך מגיע עם 3 כניסות HDMI 2.0, כניסת DisplayPort 1.4, חיבור למיקרופון, יציאה לאוזניות, וכן 4 חיבורי USB 3.0 – כאשר שניים מהם תומכים בטעינה מהירה.

ה-Philips Momentum 326M6VJRMB מגיע כמובן גם עם שני רמקולים מובנים, כל אחד בהספק של 5W, עם טכנולוגיית DTS לשירות איכות הצליל ומתן צלילי בס עשירים – הכל במטרה להגביר את תחושת ההשתקעות של השחקן במשחק.

המסך צפוי להגיע לארץ החל ממאי במחיר של 3199 ש"ח. לבנתיים, מוזמנים לקרוא עוד בעמוד המוצר באתר Philips.

מחפשים מסך תקציבי יותר? אתם מוזמנים לקרוא את אחת הביקורות שלנו על ה-AGON AG272FCX6 או ה-AOC C24G1.