לאחר ש-Mortal Kombat 11 נחשף בהפתעה באירוע Game Awads לפני זמן לא רב, מעריצי הסדרה זכו סוף סוף לראות משחקיות ראשונה באירוע החשיפה שהתקיים אתמול בלוס אנג'לס בשידור ישיר.

כולם כאן בשביל למות

ב-Mortal Kombat 11 נזכה לשחק דמויות חוזרות ודמויות חדשות. עד כה זכינו לראות את Raiden ו-Scorpion בטריילר החשיפה, יחד עם Shao Kahn שיהיה זמין למזמינים מראש את המשחק. הפעם מצטרפים אליהם Baraka ו-Skarlet האהובים, שחוזרים אלינו אחרי שלא ככבו במשחק הקודם בסדרה.

בהמשך הטריילר אנחנו רואים את נינג'ה הקרח האהוב עלינו, Sub Zero, חוזר גם הוא, כי הרי אי אפשר בלי כמה הריגות ברוטליות שמשלבות הקפאה. לכל אלה מצטרפים גם Liu Kang, Kung Lao יחד עם Cassie Cage, בתם המשותפת של Sonya Blade ו-Johnny Cage. גם Sonya Blade בעצמה חוזרת, ואותה תדבב המתאבקת המקצועית רונדה ראוזי.

אפילו Kitana חוזרת, אבל לא זכינו לראות אותו בטריילרים באירוע החשיפה.

למבחר הרחב של הדמויות החוזרות מצטרפות גם דמויות חדשות. Geras הוא הראשון מביניהם, לוחם אימתני עם היכולת לשלוט בזמן, ומשרת נאמן של Kronika, אחת הדמויות החדשות בסיפור ושומרת הזמן. בטריילר החשיפה שלו, אנחנו רואים את Geras משתמש בכוחות חול כדי ליצור שכפולים שלו ולהשתגר למיקום שלהם, וכן ליצור קוצים ולשפד את הלוחמים האחרים עליהם. בסוף הטריילר אנחנו גם רואים אותו משתמש עם ה-Fatality שלו, שבה הוא נותן ליריב אגרוף בעורף שיורה החוצה את המוח שלו דרך הפרצוף.

בשלב הזה עוד לא ברור האם Kronika, אשר תככב בתפקיד משמעותי בסיפור, תהיה דמות שניתן לשחק במשחק.

אז למה בעצם הם נלחמים הפעם?

באירוע החשיפה זכינו לראות קטע מתוך הסיפור. בסצינת הפתיחה, אנחנו רואים את Raiden מתעמת עם נבל הסדרה, Shinnok, אשר מזהיר אותו מאויבים גרועים יותר אשר בדרכם. ל-Raiden לא נראה שאכפת יותר מדי, והוא מעדיף להפתר מ-Shinnok.

Shinnok, להזכירכם, הוא אל עתיק ואלמותי, אבל Raiden מסתפק בלערוף לו את הראש ולשלוח אותו ל-Liu Kang, ובכך מערער את האיזון בין טוב לרשע ביקום.

לבסוף אנחנו רואים את Raiden עוזב, הזמן נעצר, ולחדר נכנסת Kronika, ולה יש תוכניות אחרות ולא ברורות עבור Shinnok. בסרטון מאחורי הקלעים שהוצג באירוע, מתואר כי Kronika מתכננת להחזיר את הזמן אחורה על מנת להשיב את האיזון בין טוב לרשע, ובכך הסיפור יוביל לקרבות בין גרסאות צעירות ומבוגרות של הדמויות שלנו.

נראה שגם טריילר הקמפיין נעשה בתוך מנוע המשחק ונראה מעולה, במיוחד המשחק הקולי של Steven Blum ו-Troy Baker המוכשרים, לצד זוויות המצלמה המעניינות. אהבנו את הבימוי, מקווים שנאהב גם את הקמפיין עצמו.

אלים יותר ויפה יותר

במהלך אירוע החשיפה זכינו לראות הדרכה של יוצר המשחק, Ed Boon, כאשר הוא מסביר את האלמנטים החדשים והחוזרים במשחק. במהלך ההדגמה, אד הסביר שלכל דמות יהיה ניתן לשמור כ-3 וריאציות שונות, כאשר חלקן דיפולטיות וקיימות במשחק, וחלקן יהיה ניתן לעצב בעצמכם.

בון המשיך והדגים קרב בין Scorpion ל-Baraka, והסביר שב-Mortal Kombat 11 תהיה הפרדה של מד נפרד להתקפות ההתקפיות ולהתקפות המגננתיות. בנוסף, כאשר הדמות יורדת למתחת לשליש מהחיים, היא מסוגלת לבצע Fatal Blow, על מנת לקבל יתרון מחודש בקרב. בון טען כי זה עשוי להוסיף מתח ואקשן לקרב.

בנוסף, אפשרות חדשה שהמשחק מציג היא חסימה מושלמת. חסימה ברגע המתאים תהפוך את היריב לפגיע לזמין מוגבל ותאפשר לכם להחזיר במתקפת נגד, ואולי אפילו לנצח בקרב.

בהמשך ההדגמה בון הציג את אפשרויות הקסטומיזציה השונות לדמויות. ב-Mortal Kombat 11 תוכלו לבחור הכל החל מהיכולות של הדמות, הקומבואים שהן יבצעו, ועד הסרטון שבו הן יכנסו ויצאו מהמסך. כמובן שתוכלו גם לבחור איך הדמות תראה חיצונית, וסך הכל נראה שיש הרבה למה לצפות מאפשרויות העיצוב במשחק.

בשונה מ-Soul Calibur VI, האפשרויות הללו כן מוגבלות לפי דמות, וזה אומר שכנראה שלא תראו אנשי זאב עם איברי מין עצומים כשתצאו לשחק ברשת.

אתם הבאים בתור

אבל לא חסרות סיבות בשביל שמשחק בסדרת Mortal Kombat יהיה לא מתאים לצפיה בעבודה. כמו כל משחק בסדרה, גם הפעם נזכה לשלל Fatalities אלימים, מפורטים, ומבחילים.

והפעם, אנחנו זוכים לראות את Sub Zero כורת ושובר את הראש של היריבים שלו, את Skarlet מרוקנת את היריב שלה מדם ואז משפדת אותו בגבישים שעשויים ממנו, ואת Baraka תולש את הפרצוף של היריב שלו, ומוציא החוצה את המוח כדי לתת בו ביס.

כן, ה-Fatalities הפעם הן לא לבעלי לב חלש, אבל הי, זה Mortal Kombat אז למה ציפיתם בעצם?

חבילת האספנים ובונוסים למזמינים מראש

אירוע החשיפה הראה לנו הרבה מהמשחק, ולדעתנו, זה רק קצה הקרחון. בתפריט המשחק ראינו מקום ל-24 דמויות, וכרגע ידוע לנו רק על 11 מתוכן, וזה עוד לפני אפשרויות הקסטומיזציה הרבות. אנחנו בטוח נראה עוד הרבה מהמשחק עד ההשקה.

בהזדמנות זו, אזכיר שמזמינים מראש את המשחק יקבלו גישה ל-Shao Kahn, נבל הסדרה. עוד לא ברור אם הגישה לדמות תהיה נעולה עבור משתמשים שלא הזמינו מראש את המשחק או לא.

בנוסף, ביחד עם אירוע החשיפה, נחשפה מהדורת האספנים של המשחק. מהדורת האספנים תכיל את גרסאת הפרימיום של המשחק אשר כוללת את כל דמויות ה-DLC ושאר כל טוב, אריזת מתכת ומטבע, ומסכה בגודל מציאותי של Scorpion.

Mortal Kombat Kollector's Edition

מהדורת האספנים זמינה רק עבור גרסאות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One של המשחק, ותמכר בלעדית ברשת חנויות GameStop. כמובן שאם תרצו לקנות אותן מהארץ, נשמח לייעץ לכם על איך לעשות את זה.

Mortal Kombat 11 עתיד לצאת ל-PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Switch ב-23 לאפריל.