מה? Game Freak מפתחים משחקים שהם לא Pokemon? אז כן, GIGA WRECKER הוא משחק אקשן הרפתקאות בדו מימד (או במילים אחרות, מטרואידווניה) אשר פותח על ידי Game Freak, המפתחים אשר עומדים מאחורי סדרת המשחקים המצליחה. את הגרסא לקונסולות תפיץ Rising Star Games.

ב-GIGA WRECKER אתם משחקים ילדה בשם Reika, אשר מסוגלת לשלוט בהריסות בעולם פוסט אפוקליפטי צבעוני, על מנת להלחם ברובוטים מרושעים. המשחק משלב את כוחות אלה כדי ליצור פאזלים סביבתיים אשר תצטרכו לפתור בצורות יצירתיות.

המשחק כבר היה זמין למחשב במשך מעל לשנה דרך Steam, ואף קיבל ביקורות חיוביות ביותר. עכשיו המשחק מקבל גרסא לקונסולות בשם GIGA WRECKER Alt, אשר תכיל פיצ'רים חדשים שלא היו זמינים בגרסאת המחשב, ותבוא גם במהדורה פיזית מוגבלת.

גרסאת הקונסולות תשלב פיצ'ר חדש שמעניק לכם רמזים כדי לפתור את הפאזלים השונים, מצב Iron Man, ועוד. בשלב זה לא ממש ברור מה משמעות מצב Iron Man, אבל ככל הנראה מדובר ברמת קושי גבוהה יותר.

GIGA WRECKER Alt

בטריילר אנחנו רואים את רייקה משתמשת עם היד הרובוטית שלה, אשר נקראת ARCHE, כדי לאסוף זבל בצורה של כדור ולזרוק אותו. אנחנו נחשפים גם לכוחות נוספים שלה – להפוך את הזבל ללהב חד, לקוביה שיכולה להתמגנט לדברים, לחנית שאפשר לעמוד עליה, וגם למקדחה שיכולה להשמיד זבל מתכתי.

הטריילר ממשיך ומציג קרבות בוס ראוותניים, ואת מערכת ההתקדמות המורכבת להפליא של המשחק.

אני באופן אישי חיכיתי להזדמנות לקנות את המשחק, וגרסאת הקונסולות היא הזדמנות מצויינת לכך. GIGA WRECKER Alt עתיד לצאת ל-Xbox One, PlayStation 4 ו-Switch בתאריך לא ידוע, וזמין כבר עכשיו ל-PC.