NeatherRealm Studios, החברה מאחורי משחקי הלחימה Mortal Kombat המודרניים ו-Injustice, הכריזה באופן מפתיע על המשחק הבא בסדרה Mortal Kombat 11.
כמצופה ממשחק בסדרת Mortal Kombat, טריילר ההכרזה מאוד גרפי, ומומלץ שלא לצפות בו במהלך העבודה או ליד ילדים קטנים.

המשחק הוכרז במהלך The Game Awards, על ידי אחד מיוצרי סדרת המשחקים, Ed Boon.

בטריילר ניתן לראות קרב דמים בין שתי דמויות מוכרות מאוד בסדרה, ריידן וסקורפיון. לצלילי הראפר Savage 21 (בחירה מעניינת). כפי שהיינו מצפים מטריילר של Mortal Kombat הדם זורם באופן חופשי לכל עבר, ראשים מתפוצצים וריידן מאבד אפילו את כל פלג הגוף שלו מלבד לעמוד השדרה.

בטריילר הקצר ניתן לראות מספר דברים מעניינים. ראשית כל השימוש של הדמויות בנשקים בדרכים שלא ראינו לפני כן, כמו השימוש של ריידן בברק בתור כלי נשק ולא רק התקפה. כמו כן ראינו שמשום מה ריידן מופיע בגרסא שונה מבדרך כלל, ויותר מזה, כאשר גרסא אחת של סקורפיון הובסה גרסא שונה הופיעה להחליפו אותו ולתת לריידן טעם מכוחות האש של סקורפיון.

עוד משהו מעניין שראינו הוא הבחור המסתורי בסוף שמלטף שעון חול ענקי, ואולי מרמז על איזושהי התעסקות בקווי זמן שונים במשחק הקרוב, מה שיכול להסביר את הגרסאות השונות של הדמויות האהובות והקלאסיות.

לבסוף ראינו כי עוד דמות מוכרת, Shao Kahn, תהיה זמינה עבור אלה שיזמינו את המשחק הקנייה מוקדמת. אם כל זה לא היה מספיק, אנחנו יודעים כעת כי המשחק צפוי לצאת בכל העולם ב-23 באפריל לקונסולות PC, PlayStation 4 ול-Xbox One. אנחנו מצפים לראות עוד תוכן מהמשחק בתצוגה לקהילה שתתרחש ב-17 בינואר אז יש למה לצפות!