ענקית המסכים AOC ממשיכה לבסס את מעמדה בשוק הגיימינג (מִשְׂחֲקָנוּת), ואחרי מספר השקות והכרזות בארץ ובעולם, היא מחזקת את מעמדה בתחום ה-eSports בכך שהיא מכריזה על הסכם חסות בין מותג הבית המוקדש לתחום AOC Gaming ו-Red Bull.

מכיוון שחברת משקאות האנרגיה Red Bull נדחפה החוצה בישראל, אנו פחות מודעים לתמיכתה של החברה בענפי ספורט חדשניים ושונים, וסביר להניח שרוב הישראלים פחות מודעים לפעילות החברה בענף הספורט האלקטרוני.

AOC Gaming ו-Red Bull

בהיסטוריית חברת Red Bull קיימת מסורת ארוכת שנים של קיום ותמיכה של אירועי ספורט וענפי ספורט שונים ומשונים, החל מה-Red Bull Flugtag שהתרחש אפילו בארץ מספר פעמים, מירוצי מטוסים ובשנים האחרונות החברה זיהתה את הפוטנציאל בענף הספורט האלקטרוני והחלה לתמוך בו בצורה ענפה.

יחד איתה – חברת AOC החלה לדחוף חזק בארץ את מסכי הגיימינג השונים שלה כגון ה-C24G1 המצוין תחת מותג ה-AOC Gamig, או המסכים המתקדמים יותר המשתייכים לסדרת ה-AGON כמו ה-AG272FCX6.

AOC Gaming ו-Red Bull

כעת אנו מתבשרים ששיתוף הפעולה בין השתיים מתהדק לאחר שבעבר שיתפו פעולה באירועי ה-Red Bull Guardians וה-Red Bull Kumite. מעתה בכל טורניר ספורט אלקטרוני גדול תחת חסותה של Red Bull יזכה גם לחסות מצד AOC בכך שהשחקנים יצוידו במסכיה של החברה.

חברת AOC גם תעניק חסות לעשרה אירועי ה-Red Bull Player One: טורנירים שבהם שחקני Leauge of Legends מתחרים בקרבות יחיד של 1 על 1.

המסכים בהם יעשה שימוש בטורניר הם המסכים המהירים ביותר של חברת AOC ומתהדרים בזמני תגובה מהירים של 1 ms, קצבי רענון גבוהים של עד 240 Hz ורזולוציית QHD של 2560X1440p.

הדגמים בהם יעשה שימוש הם: AG241QG ו- AG251FZ,
AG251FZ, ושני מסכים מסדרת ה-AGON המתקדמת: AG241QG ו-AG271QG.

האירועים הבאים שיתחרשו כחלק מהתחרויות של Red Bull הם:

  • LoL Red Bull Player One – שיערך בספרד בין ה-27 לאפריל ועד ה-22 ליוני.
  • CS:GO Flick – שיערך ב-18 למאי בטורקיה.
  • LoL Red Bull Player One – שיערך ב-27 ליולי בגרמניה.

עד אז, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבות באתר על מסכי החברה השונים, המציגים פתרונות רחבים ושווים לכל כיס בתחום התצוגה.