בסוף השבוע האחרון חלק מאיתנו זכו לשחק בדמו ה-VIP של Anthem, הכותר החדש מבית BioWare. לצערנו ולצערם של שחקנים רבים, הדמו לא היה חף מבעיות, דוגמת חיבוריות לקויה לשרתים והפלטפורמות של EA וכן מסכי טעינה אינסופיים.

למרות זאת, החוויה של רוב המשתתפים הייתה דווקא חיובית בשל המשחקיות, החדשנות והייחודיות ש-Anthem מביא איתו. אולם, BioWare הבינו את עגמת הנפש של הלקוחות שלהם והחליטו לפעול בכמה דרכים על מנת לתקן את העוולה הזו.

ראשית, הם פרסמו שתי כתבות בהן הם מסבירים את אירועי הסופ"ש, נותנים תכנית פעולה לתיקון כל הפגמים והבאגים שנמצאו וכן מתנצלים בפני כל המשתתפים בדמו על אי הנעימות.

בכתבה הראשונה, ראש מחלקת השירות החי (Live Service) ב-BioWare, צ'אד רוברטסון, מתנצל על אי תפקוד הדמו ביומו הראשון, ומסביר את פשר הבעיות. לדבריו, BioWare היתה ערוכה עם מספר שרתים גדול בהרבה ממה שהיה דרוש בשביל לתמוך במספר השחקנים בסופ"ש. עם זאת, בשל באג במערכת שאחראית על הכנסת משתמשים לשרת, נוצר צוואר בקבוק ושחקנים לא הצליחו להכנס לשרת.

רוברטסון ממשיך ומסביר כי במהלך הבדיקות שנעשו לפני השקת הדמו, לא נוצר מצב שמספר רב של שחקנים ניסה להתחבר בו זמנית, ולכן לא התגלה הבאג.

בכתבה נוספת, רוברטסון מונה רשימה שלמה של באגים שתוקנו ולשמחתנו לא יגיעו לדמו העולמי שיחול בסופ"ש הקרוב – החל מ-7 בערב בשישי, ה-1 לפברואר ועד 4 לפנות בוקר ביום שני, ה-4 לפברואר.

שנית, BioWare מציעה פיצוי דיגיטלי גורף –  כל משתתפי דמו ה-VIP של Anthem יקבלו סקין Javelin חדש לגמרי במתנה בהשקת המשחק. הסקין נראה מעולה ותוכלו להתרשם ממנו בתמונה הבאה. למי שתוהה, הסקין החדש הינו בנוסף לסקין שמובטח ממילא למשתתפי דמו ה-VIP, על פי ציוץ של מייקל גאמבל, מפיק מוביל של BioWare.

את הסקין הזה, משתתפי הדמו יקבלו כפיצוי על הבעיות בשרתים.

חשוב לזכור שהסקינים הללו הם קוסמטיים בלבד, ואינם משפיעים על שום דבר מעבר למראה חיצוני. EA כבר הבטיחו שלא נראה במשחק הזה לוטבוקסים – לא תוכלו לשלם עבור כוח, ואתם תדעו טוב מאוד על מה אתם משלמים כשאתם מבצעים רכישות במשחק.

מעבר לפתרון הבאגים, רוברטסון מונה הישגים לא רעים של כלל השחקנים בדמו, בהם 9 מיליון שעות משחק על פני 2.5 ימים ומיליון משימות מצודה (להזכירכם – אלו משימות קשות ביותר שמחייבות שיתוף פעולה) שעברו בהצלחה. BioWare גם דאגו לכל אורך הכתבות להוקיר תודה ולבטא את הערכתם לכל התומכים על כל הפידבקים שקיבלו.

החלק השני של הדמו יתחיל, כאמור, בשישי הקרוב ובמהלכו BioWare אמרו שהם הולכים לתת לנו הצצה קטנה למה שהם הולכים לעשות בעתיד. הם לא אומרים האם זה קשור דווקא ל-Anthem או שמא למשחק אחר עליו ייתכן והם עובדים, אז פשוט נאלץ להיאזר בסבלנות עד אז.