המפיצה Devolver Digital הכריזה בסרטון יוצא דופן על משחק ניהול עסק לגידול ומכירה של מריחואנה שיקרא  Weedcraft Inc, בפיתוחו של הסטודיו Vile Monarch.

הסרטון לא מגלה יותר מדי על המשחק עצמו – הוא נפתח עם אנשי מפתח בעולם שלנו שמדברים, איך לא, על מריחואנה. פוליטיקאים, סלבריטאים וכן אפילו אילון מאסק שהצית לאחרונה את הדיון סביב הנושא מככב שם.

בין לבין מציגים לנו קטעים קטנים מהמשחק עצמו, דיאלוגים בין דמויות, מיקום הגידולים והעייריה שבה המקום נמצא בעונות שונות של השנה.

מתוך המעט שרואים בסרטון, נראה כי הגידולים ימוקמו בתוך מחסנים וכך תוכלו לבנות את האימפריה שלכם. תוכלו לסחור ולהשפיע פוליטית על הנושא וכך תתקדמו במשחק.

יוצרי המשחק הוסיפו לסרטון פסקה קצרה המספרת מה השחקנים יכולים לצפות מהמשחק. המשחק יעסוק בייצור, הכלאת זנים חדשים ומכירה, כיאה למשחק ניהול, אך גם יעסוק בכל הקשור להשלכות הפוליטיות והתרבותיות של הסם. נושא שגם מחוץ למשחק מעורר דיון ומחלוקות.

במשחק תוכלו להתמודד עם אספקטים שונים של מכירה של מריחואנה, החל מדחיפה פוליטית של הנושא וקידום שלו בכל הקשור לחקיקה או מנגד לקחת צד יותר מחתרתי ולשחד את המשטרה כך שיעלימו עין.

נראה כי יוצרי המשחק נוגעים בנושא די רגיש שיש עליו דיון ומחלוקות ברוב מדינות העולם. מעניין האם המשחק יצליח ליצור ההייפ ולעורר עוד הדיון סביב הנושא של לגליזציה.

Weedcraft Inc צפוי לצאת ל-PC בשנת 2019.

Weedcraft Inc

Weedcraft Inc