Ori and the Blind Forest הוא אחד מהמשחקים האהובים עלי בכל הזמנים. אני פשוט אוהב כל דבר במשחק, החל מהמשחקיות החלקה והכיפית, לעולם היפהפה, הדרך המעולה שבה הסיפור מועבר, הויזואליות המהממת, ותשומת הלב הפסיכית לפרטים.

משחק ההמשך, שאני באופן אישי מצפה לקראתו מאוד, Ori and the Will of the Wisps, קיבל טריילר משחקיות חדש בפרזנטציה של Xbox ב-E3 2018, והוא יפהפה בדיוק כמו שיכולתי לצפות.

עכשיו זה השלב שאני הולך להכנס קצת לפרטים לגבי מה אנחנו רואים בטריילר ומה המשמעות שלהם. זה אומר שאם לא שיחקתם במשחק הראשון (בושה לכם, משחק מדהים), כדאי לכם לעצור כאן, ולשחק בו.

משחק ההמשך, Ori and the Will of the Wisps עתיד לצאת בתאריך לא ידוע ב-2019, ל-PC ו-Xbox One, ואתם רוצים להיות מוכנים.

ועכשיו כשאפשר להכנס קצת לספוילרים לסוף של המשחק הראשון, בואו ננתח ונבין מה אנחנו רואים בטריילר. את המשחק הראשון, אם אתם זוכרים, סיימנו לאחר שאורי הצליח להחזיר את האור של שלושת היסודות ליער Nibel, ולהציל את בני מינו, יחד עם רוב תושבי היער.

לצערינו הרב, Kuro, הינשופה האפלה שמהווה את הרשעה של המשחק הראשון, מתה בסוף המשחק הקודם, לאחר שהיא עזרה לאורי להשיב את האור לניבל. אם אתם זוכרים, קורו לא היתה מרושעת סתם, אלא רצתה לנקום ב-Spirit Tree לאחר שהוא גרם שלא בכוונה למוות של גוזליה.

את המשחק הקודם סיימנו, בסופו של דבר, כשאחרונת הביצים של קורו שורדת, ונארו, האם המאמצת של אורי, מוצאת אותה.

כאן הטריילר של Ori and the Will of the Wisps פותח. נארו, אורי, וגומו, יצור דמוי עכביש שגם כן הצטרף למשפחה לא רגילה זו, מגדלים את הינשוף הקטן והמתוק שבקע מהביצה האחרונה של קורו. היער נראה מקסים מתמיד, עד ששוב אסון מגיע, הפעם בצורת זאב ענקי ואפל.

הטריילר חותך לקטעי משחקיות חדשים, ואנחנו רואים שלל כוחות חדשים שלא ראינו את אורי משתמש בהם בעבר. לאורי עכשיו יש יכולות לירות חצי אור, להשתמש בהם כחרב, להתחפר באדמה ולעוף על גבו של הינשוף הקטן.

מאיך שהטריילר נראה, ה-Spirit Tree שוב פעם הולך להיות בסכנה, והפעם נראה שהסכנה הזו מגיעה משלל יריבים שונים – זאב, עכביש, ומה שנראה כמו גרסא שלדית של Kuro. עוד מסתמן שהגוזל של קורו הולך בסופו של דבר להחשף לטרגדיה של גורל אמו, מה שככל הנראה יעלה קונפליקט מעניין במשחק.

הטריילר כמובן מראה לנו שוב כמה יפהפה יכול להיות העולם של אורי, ואני כבר יודע שאני הולך לשחק בו איך שהוא יוצא, לא משנה מתי זה יהיה.

המשחק Ori and the Will of the Wisps עתיד לצאת במהלך 2019 ל-PC ול-Xbox One.