ONRUSH, משחק המכוניות החדש והחם מבית Codemasters, נכנס לבטא פתוחה בסוף השבוע הקרוב, ואנחנו נהיה שם.

למען האמת, אני כבר משחק, יחד עם שאר השחקנים שהזמינו את המשחק מראש ל-PlayStation 4 (מצטער שחקני Xbox One), והוא ממש מוצלח בינתיים.

פעם אחרונה שסיפרנו לכם על המשחק, עוד לא באמת ידענו מה הולכים לעשות שם, אבל עכשיו זה כבר די ברור: ב-ONRUSH אתם משחקים בקבוצות של 6 נגד 6, ומבצעים משימות על מנת לזכות את הקבוצה שלכם בנקודות.

בבטא אנחנו זוכים לשחק במצב Overdrive, שבו אנחנו צריכים להרוויח כמה שיותר נקודות באמצעות טריקים ו-Boostים, ומצב Countdown, שבו שתי הקבוצות מקבלות שעון שסופר לאחור, ועל השחקנים לנהוג דרך שערים שנפתחים לאורך המסלול על מנת להגדיל את הזמן שנשאר לכם.

במשחק המלא יהיו שני מצבים נוספים – Switch, מצב השרדות שבו כל שחקן מקבל 3 פסילות, כשבכל אחת הוא משחק רכב שונה, ו-Lockdown, שהוא מצב שבו עליכם להשאר כמה שיותר זמן על גבי מטרה זזה במסלול, על מנת להרוויח נקודות לקבוצה שלכם.

את המשחק ניתן לשחק מול המחשב במצב משחק שנקרא Superstar Practice, ומצב משחק ברשת מול שחקנים אחרים, שבו יש מפות ומשימות משתנות. על השגת מטרות שונות במצבי המשחק, אתם יכולים לעלות רמות ולקבל שלל אביזרים עיצוביים במשחק המלא.

הבטא הפתוחה של המשחק תאפשר לכם לשחק בתור ארבעה מתוך שמונה הרכבים השונים של המשחק: Blade, אופנוע שיכול להשאיר שובל של אש מאחוריו כשהוא מבצע RUSH; מכונית ה-Interceptor, שמוכוונת לביצוע Takedowns מהירים; Vortex, באגי מאוזן שיוצר מערבולות אוויר מאחוריו; ולבסוף ה-Titan – משאית מסיבית שיוצרת מגנים סביב שאר חברי הקבוצה.

הבטא הפתוחה של ONRUSH תהיה זמינה לבעלי PlayStation 4 ו-Xbox One החל מיום חמישי, ה-17 למאי, ועד תחילת שבוע הבא. עבור שחקנים שהזמינו את המשחק מראש ל-PlayStation 4, הבטא זמינה כבר עכשיו.

המשחק המלא עתיד לצאת ב-5 ליוני ל-Xbox One ו-PlayStation 4, ובהמשך השנה, גם ל-PC.