Square Enix נתנה לנו מבט אל תוך העולם של Final Fantasy XV לGamescom 2016 בעזרת שעה של משחקיות, סרטון הצצה לסדרת האנימה החדשה שלהם ו12 הדקות הראשונות מKingsglaiv: Final Fantasy XV.

Square Enix ומפתח המשחק הג'ימה טבטה (Hajime Tabata) קיימו את ההבטחה שלהם בהכרזה על הדחייה של המשחק והביאו את העולם של Final Fantasy XV לGamescom 2016. בכך, הם הביאו לנו כמות חומר על המשחק עצומה שלא נראתה מקודם מאז האירוע הכרזה Uncovered, המשחקיות החדשה והטריילר החדש מסמנים את ההתחלה של סוף ההמתנה שלנו.

Brotherhood, הסיפור המצויר של ארבעת הגיבורים של העולם יוצרים את קשר החברות האמתי, קיבל סרטון הצצה קצר לפרק הרביעי הסדרה. הסרטון התמקד בעיקר באימונים בין נוקטיס (Noctis) וגלאדיוס (Gladiolus), הפרק החדש יראה את נוק מתקשה לשלוט לאחר מות אביו כמלך של לוסיס (Lucis).

Kingsglaive, קיבל סרטון של הפתיח של הסרט בתור הצצה להרפתקה אשר מחכה לניקס (Nyx) ושאר שומרי הKingsglaive. הפרולוג של הסרטון מסופר על ידי הדמות לונה פריי (Luna Frey) אשר מדובבת על ידי לנה האדיי (Lena Headey) בעודה מציגה את המצב של הממלכה לפני שהKingsglaive נוצרו והוכנסו לסיפור בקרב שקרה ממש מחוץ לחומות העיר.

Kingsglaive יהיה זמין דיגיטלית ב30 לאוגוסט, עם הקרנות מיוחדות ב19 לאוגוסט. עותק Blu-Ray של הסרט יצא יחד עם חבילת האספנים של המשחק ב29 לנובמבר.

ולבסוף, יצא סרטון של 53 דקות של משחקיות מFinal Fantasy XV (אשר נמצא לעיל). המשחקיות מתרחשת בדיוק איפה שהמשחק יתחיל. הסרטון מתחיל עם המטפורה הויזואלית העדינה של הגיבורים דוחפים את הרגליה השבורה לתוך המוסך של סינדי, הדמויות מתלוננות על כמה זמן לקח להם להגיע וכמה דרך עוד יש להם.

סרטון ההנחייה עובר לגרסה מרונדרת סופית של מדבר יבש עם נוף דוסקני שהמעריצים של המשחק כבר חבו בדמו הראשון. בעוד הסרטון עדיין מעביר את אותו סיפור בסיסי עם שינוי קל של מפה מורחבת יותר, איכות יותר גבוהה של טקסטורות ועולם יותר בנוי ומלא.

בעוד שסנדי עמסכימה לעזור בשמחה בתיקונים, הסרטון מציג כי לא כולם שמחים להיות בנוכחות של הנסיך נוקטיס (Noctis), במיוחד שמלחמה יכולה לפרוץ בכל רגע. בעוד רוב הדמויות הנלוות מופתעות לראות את הנסיך באזור הכפרי, אבא של סינדי מביע זלזול ביכולות של נוקט לשלוט בממלכה כמו שאביו מלך.

החוויה המורחבת אשר מוצגת בסרטון עצמו מכילה את משימות הצד, המשחקים הקטנים ומכניקות אחרות. לבעלי חנויות יש תפקיד גדול יותר מסתם למכור לדמויות אוכל, הם גם יראו מקומות טובים להקים מחנה ובנוסף ינחו את השחקנים לכיוון שהם אמורים ללכת אליו.

סרטון המשחקיות המלא אשר הוצג בGamescom 2016 מראה את העבודה הקשה שהוכנסה לכותר במשך העשור האחרון. בעוד ישנם עבודות משניות לעשות לפני ההשקה הרשמית של המשחק, הוא נראה כמו מה שהמעריצים של הסדרה השתוקקו לו כבר הרבה זמן.

אתם תוכלו לשחק בFinal Fantasy XV בצורתו הגמורה כשהוא יצא ב30 לנובמבר על הPlayStation 4 ועל הXbox One.