בהתנצלות כבדה בפני המעריצים שחיכו כעשר שנים ליציאתו של Final Fantasy XV, המפיק הג'ימה טבטה (Hajime Tabata) אישר רשמית כי המשחק נדחה ל29 בנובמבר.

טבטה הקליט את התנצלותו כשהשמועות הראשונות החלו לצוץ. בסרטון, הוא מדבר על רצונו לא רק ליצור את ההרפתקה הגדולה ביותר של Final Fantasy, אך גם ליצור את המשחק וידאו הטוב ביותר שאפשר.

למרות שטבטה הודע כי הצוות שלו סיים לעבוד על מה שהוא קורה לו גרסת ה"Master" של המשחק, הוא גם אמר כי הגרסה לא עמדה בציפיות שהוא מאמין שהיא החוויה האולטימטיבית.

במקור, הנגיעות האחרונות שכעת מתבצעות על המשחק היו אמורות לצאת עם הורדה דיגיטלית ביום הראשון שהמשחק יצא. אך, לא לכל המעריצים של הסדרה יש את האינטרנט הנדרש בכדי להוריד את הפאצ' הזה, מה שישאיר אותם עם גרסה פחות מלאה של המשחק.

כעת עם יותר מעשור של ציפייה לכותר, גם טבטה וגם Square Enix החליטו שזה יהיה לא הוגן לשחקנים אשר שילמו על המשחק ושהם לא יקבלו אותו שלם. לכן החליטו לדחות אותו.

חדשות אלו דוחות את תאריך ההשקה של המשחק בחודשיים מהתאריך המקורי שהיה ב30 לספטמבר, אשר הוכרז בכנס Final Fantasy XV Uncovered אי שם במרץ. עוד לא נאמר כלום בנוגע לתאריך ההשקה של Kingsglaive: Final Fantasy XV, ועדיין צפוי לצאת בקולנוע ב19 לאוגוסט.

בנתיים, אלו שהזמינו את גרסת האספנים יקבלו את המשחק והסרט כשFinal Fantasy XV יצא ב29 לנובמבר לPlayStation 4 ולXbox one.