המשחק ה-15 בסדרת הדגל של Square Enix, הלא הוא Final Fantasy XV, חוגג כמעט שנתיים ליציאתו עם חדשות מצערות בנוגע ל-DLC הקרובים שהיו אמורים לצאת.

לאחר יציאת המשחק בשנת 2017, אשר קיבל ביקורת טובות לרוב, החברה תכננה להוציא סיפורים על 4 דמוית במהלך שנת 2019: Lunafreya, Aranea, Noctis והנבל הראשי של המשחק, Ardyn. לצערם של המעריצים, הסיפור היחיד שעתיד לצאת לאור הוא של Ardyn, שאמור לצאת במרץ 2019. כל שאר ה-DLC בוטלו לחלוטין, ולא נזכה לראות אותם יוצאים לאור.

הסיבה לשינוי המשמעותי היא בעקבות התפטרותו של במאי המשחק, הייג'מה טבאטה (Hajime Tabata) בסוף אוקטובר מעבודתו בחברה.

בהודעת הפרישה שלו הוא החל באמירת תודה למעריצים: "עברו כמעט שנתיים מאז יציאת FFXVואני באמת מאמין שהסיבה לכך שהצלחנו להגיע רחוק כל כך היא בזכות המעריצים הנאמנים. אני מודה להם מעומק ליבי". הוא הוסיף והסביר את הסיבה להתפטרותו: "יש לי פרויקט שאני רוצה להתמקד בו, כאתגר הבא שלי לאחר FFXV. לכן, החלטתי להתפטר מעבודתי הנוכחית ולהקים עסק משלי על מנת להשיג את המטרה הזו".

לבסוף הוא מספר על פרויקטים חדשים שיצאו לאור: "בזמן שפיתוח הפרק Ardyn ממשיך ו-Luminous Productions עובדים על פרויקטים חדשים, אני מרגיש שזה הזמן בשבילי להעביר את הלפיד לדור הבא של מתכנתים מוכשרים ואמינים, ומאמין שהם יצרו דברים מדהימים".

טבאטה נחשב במשך שנים רבות כמעצב שהביא את סדרת המשחקים לגדולתה, כאשר עבד שם בעשר שנים האחרונות. במהלכן הוא עבד על  מספר משחקים בסדרה, סדרת אנימה המבוססת על סדרת המשחקים, סרט עלילתי ומשחקים לטלפון הסלולרי. נראה שמבחינת טבאטה מדובר בדף חדש, ואנו בטוחים שנשמע עוד רבות על משחקים שיוציא בעתיד בחברה החדשה שיקים.

בינתיים, יהיה מעניין לראות כיצד Square Enix תתמודד עם עזיבתו של אחד מהמעצבים הגדולים של משחקיה, החל מבחינת המשחק המספר את סיפורו של  Ardyn, והן בנוגע ליציאת משחקים נוספים בסדרת Final Fantasy. עד אז, נחכה למרץ 2019, כשנחשף לסיפור שישפוך אור על דמות שלא יצא לנו להכיר מקרוב ועניינה הרבה שחקנים.

Final Fantasy XV