שרתי המשחק של World of Warcraft התעדכנו, וכעת תוכלו להתנסות בחבילת התוכן האחרונה ל-Battle for Azeroth, הקרויה Visions of N'zoth. כעת לאחר התבוסה של המלכה אזשרה והבריחה של סילבנס וינדראנר מ-Orgrimmar, פאצ' 8.3 מגיע וממשיך את הסיפור בדיוק מאותה נקודה בה עצרנו. צפו בסרטון:

מה היה לנו עד כה? אזהרת ספוילרים!

אנדואין ושאר מנהיגי ה-Alliance דנים האם אפשר לסמוך על ה-Horde שוב לאור מקרי העבר.
בצד השני, באוגרימר, ותיקי ה-Horde נתקלים במצב חדש – לראשונה, אף אחד לא ישב על כסאו של ה-Warchief, לאחר ש-Sylvanas Windrunner נטשה את ה-Horde לאחר שהרגה את Sarfaung.

ה-Warchief המקורי, Thrall, טוען שהשאלה האמיתית היא לא מי יהיה ה-Warchief הבא, אלא האם יש צורך באחד כזה בכלל, כעת לאחר תום המלחמה הרביעית ובוא השלום על אזרות'.

בטריילר אנו גם עדים לאיחוד בין שני חברים ותיקים, אנדואין וראת'יון (Wrathion) – הדרקון השחור, בנו של Deathwing. למי ששכח – Deathwing כמעט והשמיד את העולם רק כמה שנים קודם לכן, כשכוחות ה-Void של נזות' (N'zoth) השתלטו עליו וגרמו לו לאבד את שפיותו.

Visions of N'zoth
" האל הישן – N'zoth שוחרר מהכלא שלו ע"י Azshara לאחר שזו הובסה על ידו "

ראת'יון הבין שאם הוא רוצה להימנע מגורל זהה לשל אביו, עליו למצוא דרך להתנגד לנזות'. כשאנדואין שואל איך להתכונן למלחמה הבאה, ראת'יון משיב לו שהיא כבר כאן.

למי שפחות בקיא ב-Lore של המשחק, נזות' הוא ה-Old god האחרון ששרד. בעוד שנזות' נחשב לאל הישן החלש ביותר פיזית מבין השאר, הוא גם נחשב לחכם ביותר, וידוע במזימותיו הרבות ויכולת ההשפעה שלו על מוחות. דבר שיבוא לידי ביטוי בתוספת התוכן החדשה.

האל הישן, נזות', שוחרר מהכלא שלו ע"י Azshara לאחר שזו הובסה על ידו, והשחיתות העתיקה שלו היכתה שורשים ברחבי Azeroth. כתוצאה מכך, חברים לנשק הפכו לאויבים, ומוחותיהם של גיבורים רבים נלכדו בחזון בלהות של עתיד ללא תקווה. כעת, גיבורי ה-Horde וה-Alliance ילחמו על שפיותם ועל עתיד העולם שלהם, בעדכון הסופי לחבילת ההרחבה הנוכחית – Battle for Azeroth.

כדי להיות מוכן למלחמה בנזות', Bolvar, שיושב כעת על הכס הקפוא ומשמש כ-Lich King החל להחיות Death Knights חדשים כדי לחזק את צבאו, וכעת לראשונה יכלול גם את ה-Allied races שהצטרפו ל-Alliance ול-Horde במהלך ההרחבה כולה.

Visions of N'zoth Death Knigs
Bolvar, שיושב כעת על הכס הקפוא ומשמש כ-Lich King החל להחיות Death Knights חדשים וכעת לראשונה יכללו גם את ה-Allied races שהצטרפו ל-Alliance ול-Horde במהלך ההרחבה.

אז אילו דברים חדשים האל הישן מביא עימו?

אז כאמור, מלבד ה-Death Knights החדשים והתוכן עצמו, עדכון חשוב נוסף הוא הסרת מערכת ה-Titanforge, בקשה שעלתה מקרב קהילת השחקנים זמן רב והטמעת מערכת הקרויה Corrupted items במקומה. במערכת חדשה זו, לכל פיסת ציוד שנקבל יהיה סיכוי לקבל את ה-Stat חדש – Corruption. ביחד עם Stat זה, לאותו ציוד יהיה גם אפקט חזק כמו בונוס Haste או אפילו Cooldown Reduction על כלל היכולות של הדמות שלכם.

ככל שנלבש עלינו יותר Corrupted items נסבול מיותר השפעות שליליות שישפיעו גם עלינו וגם על הקבוצה שלנו, ונצטרך להחליט האם התוספת לכוח שנקבל שווה את המחיר שנשלם בדמות ה-Corruption.

תוך כדי משחק ב- Visions of N'zoth וההתקדמות האישית של הדמות שלנו, נוכל לשפר את פריט ה-Legendary החדש שנקבל: גלימה שתאפשר לנו ללבוש יותר ויותר Corrupted items תוך כדי הפחתת ההשפעות השליליות שמגיעות איתם.

אם נציץ שוב בטריילר, נוכל לראות את הקונספט של הפיצ'ר החדש והעיקרי ב-Patch 8.3 – הגרסה של נזות' לעולם המשחק – Horrific Vision. מכאן מגיע מקור שמו של הפאצ' – Visions of N'zoth.

מדובר במעין Mini-Dungeons שמבוסס על ה-Mage Tower מההרחבה הקודמת במשחק – Legion. מצב הצינוק החדש יתרחש במקומות מוכרים כמו Stormwind עצמה, אך בגרסה שנזות' שותל במוחנו – גרסה מלאה בהרס ו-Void. את ה-Vision Dungeon הזה נעבור בקבוצות של 1-5 שחקנים, וכך ככל שנתחזק יותר, נוכל להתקדם יותר עמוק בתוכו.

בשבוע הקרוב יגיע אלינו הרייד החדש – Ny'alotha, The waking city שיכלול בתוכו 12 בוסים כשהאחרון בהם הוא נזות' בכבודו ובעצמו. הקרב מול נזות' סוגר את עלילת המשחק עד לחבילת ההרחבה הבאה – Shadowlands.

VISIONS OF N'ZOTH
תמונה מתוך ה-Raid החדש שמצטרף לחבילת ההרחבה – Ny'alotha The waking City

בהרחבת Visions of N'zoth שני גזעים חדשים יצטרפו למשחק, אחד לכל צד. תוכלו לבחור בין ה-Vulpera, גזע שועלי שמצטרף ל-Horde, או ה-Mechagnomes שמצטרפים ל-Alliance. שני גזעים אלו נחושים להביס את האל הישן שהפך לאויב החדש של העולם כולו.

תוכלו להיכנע לטירוף של נזות' ולבגוד בצד שלכם כדי לזכות בברכתו של נזות' בכבודו ובעצמו, להילחם ב-Darkshore, לבדוק את בית המכירות הפומביות שעוצב מחדש, וכל זאת ביחד עם עונה חדשה ל-PVP וכמובן גם Affix עונתי חדש לשחקני ה-Mythic+.

בין אם אתם משתייכים ל-Alliance, ובין אם אתם חלק מה-Horde, אין זמן טוב מעכשיו לשוב ל-Azeroth – רגע לפני ההרחבה הבאה: Shadowlands.

עזר וסייע בהכנת הכתבה – בר פרייז.