Pokemon Sword and Shield כבר כאן, ורבים מכם בוודאי כבר התחילו לשחק. אם עקבתם אחרי המידע לקראת יציאת המשחקים, אבל גם אם לא, אתם בוודאי כאן כדי לשמוע איך להשיג את גרסאות הג'ימקס (G-Max או Gigantamax) של מיאות' (Meowth), איבי (Eevee), ופיקאצ'ו (Pikachu). הגעתם למקום הנכון.

איך להשיג מיאות' שיכול לעשות Gigantamax

את מיאות' תוכלו להשיג בשלב מאוד מוקדם. המיאות' הזה מסוגל לשנות צורה לצורת הג'ימקס הייחודית שלו, שבה הוא ארוך מאוד ועם עיניים מוזהבות.

כדי להשיג אותו, כל שעליכם לעשות זה להכנס לתפריט ה-Mystery Gift שיפתח לכם קצת אחרי שתבחרו את הפוקימון הראשון שלכם.

Pokemon Sword and Shield Mystery Gift

בתפריט תבחרו את Mystery Gift, ולאחר מכן תבחרו באופציה הראשונה: Get a Mystery Gift.

Pokemon Sword and Shield Mystery Gift

כעת, תבחרו באופציה Get via Internet.

Pokemon Sword and Shield Mystery Gift

המשחק יתחבר לאינרנט ויטען, עד שלבסוף תקבלו את מיאות' החדש שלכם. את מיאות' תוכלו לקבל עד ה-15 לינואר, אז מהרו להשיג אותו לפני שיהיה מאוחר מדי!

איך להשיג פיקאצ'ו ואיבי שיכולים לעשות Gigantamax

ב-Pokemon Sword and Shield תוכלו להשיג גם פיקאצ'ו ואיבי שיכולים לעשות ג'ימקס. כדי להשיג אותם, אתם צריכים קודם כל שתהיה לכם שמירה של כל אחד מהמשחקים כדי להשיג את הפוקימון אשר מככב בו.

את פיקאצ'ו ואיבי שיכולים לעשות ג'ימקס תוכלו להשיג אחרי בערך שעתיים של משחקיות, לאחר שתנסעו ברכבת לכניסה לאיזור הפרא.

Pokemon Sword and Shield Let's Go

בתחנת הרכבת, יחכו לכם זוג צעירים שישאלו אתכם על חוויית ה-Let's Go שלכם. אם יש לכם על גבי המכשיר שמירה של אחד המשחקים, הם יוכלו להעניק לכם את הפוקימון המתאים. אם יש לכם על ה-Switch שמירה של Let's Go Eevee, הבחור עם השיער החום יתן לכם איבי, ואם יש לכם על ה-Switch שמירה של Let's Go Pikachu, הבחורה עם השיער הצהוב תתן לכם פיקאצ'ו.

Pokemon Sword and Shield Let's Go

האיבי והפיקאצ'ו שתקבלו יהיו מסוגלים לעשות ג'ימקס כדי להפוך לצורות החדשות שלהם שנחשפו בטריילר לפני מספר שבועות. אין מגבלה של זמן למתי תוכלו לאסוף אותם, ותוכלו לאסוף את שניהם, אם יש לכם את שני המשחקים.

Pokemon Sword and Shield Let's Go

Pokemon Sword and Shield זמינים כבר עכשיו ל-Switch. אל תשכחו להיות עירניים ולא לפספס את המיאות' המיוחד שתוכלו להשיג עד ה-15 לינואר.