זה החלום. כאחד שגר מספר שנים בארצות הברית, תמיד קנאתי בהם על האירועים בחנויות ומסיבות ההשקה המלהיבות של משחקים וצעצועים שונים. המצב הזה השתנה לפני מספר חודשים, כאשר תור גיימינג, יבואנית נינטנדו ישראל הרשמית, פתחה חנות בארץ והתחילה להפיק אירועי השקה מגניבים לכל משחק חדש שיוצא.

אתמול מ-7 בערב, ועד אחרי חצות, החנות חגגה את השקת משחקי פוקימון החדשים, Pokemon Sword and Shield. באירוע נכח קהל מגוון של אנשים מכל הגילאים, המינים, הדתות, והמקומות השונים בארץ. זה רק מראה כמה שפוקימון זו סדרה שמאחדת בין אנשים מכל הסוגים.

מתאמנים לקרב

כבר שעה לפני האירוע, מעריצים התחילו להתקהל בחנות, אבל ב-7 עם תחילת האירוע, חנות נינטנדו ישראל פתחה עמדות משחק של Pokken Tournament, שולחנות למשחקי קלפים, ועמדות צילום שבהן יכלתם להצטלם לוידאו קצר עם פילטר של דמויות שונות מפוקימון.

לקראת מכירת המשחקים החדשים, חנות נינטנדו ישראל הביאה מגוון מוצרי Pokemon נוספים, החל ממארזים של הסטים החדשים ביותר של הקלפים, ועד לתיקי נשיאה ל-Switch של פוקימון, ובפרט אחד מגניב במיוחד של מיוטו.

אבל גם אם לא באתם כדי לקנות מוצרים נלווים, החנות באה מוכנה עם הרבה מתנות חמודות כמו כובעים בצורת שלושת ההתחלתיים החדשים, סובל (Sobble), סקוראבני (Scorbunny) וגרוקי (Grookey),ושל פיקאצו'. בנוסף, מאוחר יותר, החנות התחילה לחלק פוסטרים מרשימים של המשחקים החדשים.

לאורך ההמתנה לקראת ההשקה בחצות, בכל רחבי החנות וסביבתה הסתובבו להם מעריצים. חלקם קנו מוצרים, חלקם שיחקו ב-Pokken, וחלקם התיישבו עם ה-Switch שלהם ושיחקו במשחקים כמו Super Smash Bros. Ultimate ביחד.

לקראת אמצע הערב, בסביבות 9, שחקנים אשר הזמינו מראש מקומות להקרנת הסרט Detective Pikachu התאספו סביב קולנוע לב. שם הם השתתפו בחידון נושא פרסים, וצפו בסרט.

הספירה לאחור

מהר מאוד התקרבה לה השעה חצות. החנות נסגרה כדי להתחיל להערך לחלוקת העותקים לשחקנים שהזמינו את המשחק מראש, והתור לקבלת העותקים התחיל להצטבר. בעוד שאורך התור היה עצום ומרשים במיוחד, מה שהיה אפילו עוד יותר מרשים היה שמעריצים שחיכו בתור התיישבו ושיחקו יחד בקונסולות ה-Switch שלהם.

לקראת רגעי ההשקה האחרונים, המעריצים שחיכו בתור התחילו לשיר ביחד את שיר הפתיחה של העונה הראשונה של הסדרה. לבסוף, החלה הספירה לאחור מעשר, ואז החנות נפתחה, והמעריצים נכנסו פנימה בקבוצות כדי לאסוף את העותקים החדשים שלהם.

זה היה מאוד משמח לראות את המעריצים הראשונים יוצאים מהחנות עם עותקים של המשחק בידיים שלהם. השמחה והגאווה שנראתה עליהם מעידה על כמה אירועים מהסוג הזה, ובפרט אירועים שקשורים לפוקימון, יכולים להיות חזקים ומשמעותיים למעריצים.

ההשקה של Pokemon Sword and Shield היתה ללא ספק ההשקה הכי מוצלחת שיצא לי להיות בה עד היום. אני משתוקק לראות איך יראו ההשקות בהמשך. עד אז, אנחנו ממשיכים להפיק לכם תוכן של Pokemon Sword and Shield, כולל ביקורת בדרך.

Pokemon Sword and Shield זמינים כבר עכשיו על גבי קונסולת ה-Switch.