היום יום הפוקימון, ובאופן לא מפתיע, קיבלנו הכרזה למשחקים החדשים בסדרה הראשית של פוקימון, Pokemon Sword and Shield, בטריילר חדש ומפוצץ ומלא כל טוב.

הטריילר החדש הוא ללא ספק אחד מטריילרי החשיפה הנדיבים ביותר שראינו בהסטוריית הסדרה, ואנחנו ננסה לפרט לכם את כולם. אבל לפני הכל, למה שלא תצפו בו בעצמכם:

ממלכה חדשה, פוקימונים חדשים

כמו בכל דור חדש של משחקי פוקימון, ב-Pokemon Sword and Shield הולכים להצטרף פוקימונים חדשים. לפני שנגיע אליהם (והם בהחלט חמודים ביותר), נדבר קצת על המחוז החדש של המשחקים החדשים, מחוז Galar, ועל הפוקימונים שנוכל למצוא בו.

מחוז Galar הוא מחוז חדש, אשר ככל הנראה מבוסס על אנגליה. הוא מתפאר במגדל שעון מרשים, אשר מזכיר מאוד את ה-Big Ben, ובמהלך הטריילר אנחנו רואים גם אגמים גדולים, איזור מושלג, טירה, ושדות בשלל צבעים.

את ההרפתקה הבאה בעולם של פוקימון נתחיל עם אחד משלושת הפוקימונים ההתחלתיים החדשים, Scorbunny, ארנב האש, Sobble, לטאת מים עם יכולות הסוואה, ו-Grookey, שימפנזה מסוג דשא.

בנוסף, לפי שמועות, יתכן מאוד ונראה וריאציות מקומיות חדשות לפוקימונים קיימים, כמו שראינו במשחקים Pokemon Sun and Moon. זה נשמע מאוד סביר בהתחשב באופן המאוד חיובי שבו הוריאציות האיזוריות התקבלו באותו זמן.

Pokemon Sword and Shield

לבסוף, בעוד שטרם נחשפו הפוקימונים האגדיים של Pokemon Sword and Shield, לפי הלוגואים של המשחק, ניתן להניח שפוקימונים אלו יראו כמו זאבים.

לתפוס את כולם

כמו בכל משחק פוקימון, אחת המטרות במשחקים תהיה לתפוס את כולם. וכן, יש כבר 812 פוקימונים שידועים לנו עד עכשיו, אבל אנחנו בוודאי נראה עוד. כמו בכל משחק, ככל הנראה לא נוכל למצוא את כל אותם פוקימונים במשחק, ונרצה להעזר בהחלפות, ולייבא פוקימונים ממשחקים קודמים בשביל להצליח באתגר.

אבל את מי כן נוכל לתפוס במשחק? לפי הטריילר, נראה שדי הרבה, ואשתדל להתייחס לכולם. בראש ובראשונה אנחנו רואים את Pikachu ואת Minccino, ובהמשך קרב מאמנים בו רואים את Hoothoot נלחם ב-Grubbin.

אבל זה לא הסוף, במהלך הטריילר אנחנו רואים גם את: Zweilous, Flygon, Braviary, Wailmer, Meowstic, Lucario, Tyranitar, ו-Munchlax. אלה מייצגים מבחר מגוון של פוקימונים מכל הדורות שיהוו אפשרויות מעולות לאימון במשחקים החדשים.

Pokemon Sword and Shield

יחד עם התחלתיים וההתפתחויות השונות, זה מביא אותנו ל-38 פוקימונים שאנחנו כבר יודעים עליהם, ובמשחק המלא, על בסיס משחקים קודמים, כנראה נוכל לתפוס בין 300 ל-600 פוקימונים שונים.

ללמד פוקימון זקן מהלכים חדשים

בניגוד ל-Pokemon Sun and Moon וההמשיכים שלהם, Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon, במשחקים Pokemon Sword and Shield נחזור להלחם במכונים, כמו במשחקים הקודמים.

בנוסף, בשונה מ-Pokemon Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee, במשחקים החדשים לא יהיו פוקימונים שהולכים אחריכם, או שמטיילים בחופשיות בטבע.

עם זאת, אנחנו רואים קרבות פוקימונים בטבע, כיאה למשחקים בסדרה הראשית. מפתחי המשחק ב-Game Freak ציינו שהמשחק מיועד למעריצי המשחקים הכבדים, ולמעריצים שנהנו מסדרת Let's Go ומחפשים להשתלב בסדרה הראשית.

Pokemon Sword and Shield

בחירות מעניינות של התחלתיים

עבור מעריצים מסויימים, הבחירה של פוקימון התחלתי אש בדמות ארנב לא באה בהפתעה. למעשה, ישנה חוקיות אשר מלווה את הפוקימונים ההתחלתיים השונים, ואם נעקוב אחריה, ניתן באופן סביר לנחש חלק מהפוקימונים ההתחלתיים במשחקים הבאים.

הפוקימונים ההתחלתיים מסוג אש הם ללא ספק הכי קלים לניחוש, ומבוססים על גלגל המזלות הסיני. בינתיים ראינו את Charmander, אשר מייצג את שנת הדרקון (או הנחש, אבל פחות סביר), את Cyndaquil אשר מייצג את שנת העכברוש, את Torchic אשר מייצג את שנת התרנגול, Chimchar אשר מייצג את שנת הקוף, Tepig שמייצג את שנת החזיר, ואת Litten אשר מייצג את שנת הטיגריס. כעת נוסף לנו Scorbunny אשר מייצג את שנת הארנב, ונשארו להם רק שנות השור, הנחש (או הדרקון), העז, והסוס, אשר בוודאי יופיעו במשחקים הבאים.

גם לפוקימונים ההתחלתיים מסוג דשא ומים יש חוקיות, אבל היא פחות ניתנת לניבוי. פוקימונים התחלתיים מסוג מים מבוססים על כלי נשק אשר מקורם ביפן, ופוקימונים התחלתיים מסוג דשא מבוססים על חיות אשר נכחדו.

Pokemon Sword and Shield

המשחקים Pokemon Sword and Shield עתידים לצאת לקראת סוף השנה ל-Switch. אם נשפוט לפי תאריכי היציאה של המשחקים הקודמים, סביר להניח שהם יצאו בסביבות חודש נובמבר. עד אז מחכים לנו עוד לא מעט טריילרים וחשיפות, ובטוח עוד לא ראינו את עיקר המשחקים. אז מוכנים לתפוס את כולם שוב?