ביום חמישי התקיים כנס X019 ובו היו לא מעט הכרזות מעניינות. ביניהן קיבלנו טריילר הכרזה למשחק Tell Me Why, השייך למפתחת DONTNOD Entertainment שעתיד לצאת בקיץ 2020.

לא קיבלנו הרבה מידע על המשחק, אך ממה שראינו בטריילר אנחנו יכולים להסיק כמה מסקנות לגביו. יש כאן סיפור מורכב על שתי דמויות עיקריות, אח ואחות בשם טיילר (Tyler) ואליסון (Alyson), שמספרים לנו שהם תאומים. עוד דבר שנרמז כאן הוא העובדה שיש להם ככל הנראה כוחות מיוחדים. לא ברור אם זה סיפור שהולך להתרחש ביקום הפורה של Life Is Strange, שגם בו יש כוחות מיוחדים. אבל מה שברור זה שהכוחות המיוחדים שלהם נותנים להם להרגיש אחד את השנייה ויותר מכך, מאפשרים להם לחוות חוויות וזיכרונות זה של זו. בתור תאומה בעצמי, אני מוצאת את זה די מעניין.

על פי המפתחת, המשחק וההתקדמות בו יתבססו על בחירות שלנו במהלך המשחק Tell Me Why. הבחירות הללו יאפשרו את המשך דרכם של האחים, ואת הידוק הקשר בניהם. הם נראים מאוד קרובים בטריילר, אך יש להם עבר אפל שאליסון חוששת לפתוח ואילו טיילר מרגיש חייב. אם תשימו לב, טיילר אמר משהו בטריילר, שלגמרי הצית בי את הרצון העז לעקוב מקרוב אחר שאר הפירסומים על המשחק – "היא תמיד רצתה שאהיה הילדה הקטנה שלה". משתמע שככל הנראה טיילר עבר שינוי מין, משמע הן היו תאומות ועכשיו הם תאומים! תסלחו לי על ההתלהבות המוגברת אבל אני רואה לכך פוטנציאל רב בכל הנוגע לסיפור והמשחק.

דבר נוסף ששמתי לב אליו, לטיילר ככל הנראה יש בעיית גימגום קלה. מעבר להיותו טרנסג'נדר, הוא עושה רושם של דמות עם הרבה רבדים ועומקים. אליסון לעומת זאת, עשתה רושם של אחות מאוד מגוננת, ונראה שהיא לא רוצה לפתוח את תיבת הפנדורה של עברם. למרות החששות שלה, היא הולכת עם אחיה אל העבר הלא נודע בתמיכה מלאה.

עוד לא ברור מה יהיה למשחק להציע מעבר, אך אני ללא ספק מחכה בקוצר רוח לקבל עוד מידע על המשחק הזה. למשחק יהיו שלושה פרקים והם כולם יצאו ביחד. כפי שציינתי קודם, Tell Me Why עתיד לצאת בקיץ 2020, הוא יושק ל-Xbox One, ו-PC.