כחלק מהמגוון הרחב של המשחקים שזכינו לראות בתצוגת Xbox Games Showcase אתמול, זכינו להצצה על כמה משחקים שעתידים לצאת לקונסולה החדשה וגם ל-Xbox Game Pass אותו מציעה החברה, ביניהם Tell Me Why, משחק מונחה נרטיב חדש מבית המפתחת המוכרת DONTNOD Entertainment.

Tell Me Why הוא ללא ספק אחד המשחקים להם אני הכי מחכה. חלקכם אולי זוכרים את הפעם הראשונה שסיפרנו לכם לראשונה על המשחק. אני חייבת להודות שהוא תפס אותי מהרגע הראשון.

טיילר (Tyler) ואליסון (Alyson) הם שני אחים תאומים שבעקבות אירוע אפל בעברם נמנע מהם להיפגש כעשור. ניתן להסיק שטיילר בצעירותו כבר הבין כי נולד למגדר הלא נכון וככל הנראה זאת היתה הסיבה לתקרית. בטריילר חדש שיצא באירוע, זכינו להכיר ולראות עוד מאותו סיפור אפל ולהחשף למה שנראה כמו כוחות מיוחדים שיש לשניים.

כפי שהבנו כבר בטריילר הראשון, טיילר, שהוא גבר טרנסג'נדר, הביא ככל הנראה את אימו לעשות מעשה לא יעשה כשהיא מכוונת אליו רובה. בטריילר החדש אנחנו מבינים שהיא זו שככל הנראה נפגעה וכתוצאה מכך שני הילדים הופרדו לזמן רב כל כך. כמובן שכמו כל טריילר טוב, המסתורין רק מתגבר בטריילר הזה.

ממה שידוע לנו עד כה, שני האחים מגיעים יחד אל אותו בית בו היתה התקרית, ומנסים לסגור את הפרק הזה בחייהם. די מהר הם מבינים כי ההגעה למקום רק פתחה פרק חדש ומורכב והם מתחילים, כך נדמה, לראות חיזיונות של עברם בכל פעם שהם שומעים או רואים משהו שמעורר בהם תגובה אמוציונלית חזקה.

נוסף לכך, ידוע לנו כי המשחקיות של Tell Me Why תהיה דומה מאוד למשחקיות של Life is Strange של אותה מפתחת. הסיפור מורכב ומתפתח על פי הבחירות שאנו עושים במהלך המשחק, לכן למשל, כחלק מהטריילר, אנו נתקלים בדמותו של שריף מקומי שמייעץ לטיילר להניח לדברים "כי תמיד יש ברירה אחרת".

דבר אחרון והמרגש ביותר שקיבלנו מהטריילר זה תאריך היציאה של הפרק הראשון. כאמור, המשחק מחולק לפרקים, קצת כמו Life is Strange, וכל הפרקים יגיעו ל-Game pass, גם לשחקני הקונסולה וגם ל-PC. הפרק הראשון, שיהיה זמין ב-Xbox One ו-PC צפוי לצאת בתאריך ה-27 באוגוסט. כמובן, מי שמעוניין לרכוש את המשחק יוכל לרכוש אותו גם ב-Steam.