Pokemon Sword and Shield יוצא עוד פחות מ-10 ימים, והיום קיבלנו כמות מידע מכובדת שהתחלקה למידע אודות פיצ'רים לאיכות חיים שיתווספו למשחקים החדשים, ומידע על אירועים שיתקיימו בחודשים הראשונים של צאת המשחקים. כאן אנחנו הולכים לדבר על אותם אירועים, שכוללים ריידים, פוקימון מתנה, ותחרות ברשת.

מסתערים בכל הכוח

כחלק מאירועי החודשים הראשונים של המשחקים Pokemon Sword and Shield, הסיכוי לפגוש מספר פוקימונים בצורת ה-Gigantamax שלהן תתגבר.

להזכירכם, אחד הפיצ'רים ש-Pokemon Sword and Shield הוא זוג תופעות של הגדלת הפוקימונים שלכם למימדי ענק, דיינמקס (Dynamax) שמגדיל פוקימונים ונותן להם להשתמש במתקפות Max חזקות, וג'ייגנטמקס או ג'ימקס (Gigantamax) שגם משנה להם את הצורה ומעניק להם התקפה מיוחדת בשם G-Move.

רק פוקימונים מסויימים מתוך מינים מסויימים יכולים לגדול באמצעות ג'ייגנטמקס, ואחת הדרכים להשיג פוקימונים שכאלה היא דרך ריידים. במקרים מאוד נדירים, הפוקימון שתפגשו בקרב רייד יהיה בצורת הג'ייגנטמקס שלו, ואם תתפסו אותו, תהיה לו את היכולת לבצע את שינוי הצורה הזה.

במהלך החודשיים הראשונים של יציאת המשחק, מה-15 לנובמבר עד תחילת ינואר 2020, הסיכוי שיופיע באטרפרי (Butterfree) בצורת הג'ייגנטמקס שלו בקרבות ריידים יגדל משמעותית. בנוסף, גם הסיכוי לפגוש את צורות הג'ייגנטמקס של קורבינייט (Corviknight) ב-Pokemon Shield ודרדנו (Drednaw) ב-Pokemon Sword יגדל משמעותית. באתר פוקימון צויין שעוד צורות יהיו זמינות בסיכוי גבוה יותר, אך ניתן להניח שמדובר בצורות שטרם נחשפו.

בנוסף לאלה, נזכיר שבמהלך החודשיים הראשונים מצאת המשחקים, ועד ה-15 לינואר, 2020, ניתן יהיה לקבל מיאות' (Meowth) אשר מסוגל לבצע ג'ייגנטמקס דרך אפשרות ה-Mystery Gift במשחק. לא ידרש מנוי אונליין כדי לבצע את פעולה זו.

להתחרות בתחרות תחרותית

בעוד שב-Pokemon Sword and Shield לא יהיו חסרות פעילויות לשחק ברשת, אין ספק שחלק נכבד מהן יהיה הקרבות ברשת. השתתפות בתחרויות רשמיות ברשת היא בדרך כלל קלילה, לא מחייבת, ומתגמלת בשלל דרכים, ולכן גם אם אתם שחקנים לא תחרותיים, אני ממליץ מאוד לנסות ולהשתתף.

כחלק מהמידע שפורסם היום, נחשפו התאריך והחוקים לתחרות הרשת הראשונה שהולכת להתקיים. התחרות, אשר תקרא Galar Beginnings תתקיים בין ה-6 עד ה-8 לדצמבר ברשת. ההרשמה אליה תהיה דרך המשחק, ותפתח ב-15 לנובמבר עם צאת המשחקים, ותהיה זמינה עד רגעים לפני שהתחרות תחל.

Pokemon Sword and Shield

הקרבות בתחרות זו יהיו בפורמט של קרבות יחידים, ותדרשו להרכיב צוות של בין 3 ל-6 פוקימונים, ומתוכו לבחור 3 פוקימונים בתחילת כל קרב. כל הפוקימונים אוטומטית יועברו לרמה 50 למהלך הקרבות. בתחרות יהיה אסור להשתמש עם הפוקימונים זאשיאן (Zacian), זאמאזנטה (Zamazenta), ומיו (Mew). נרשם שיתכן ויהיו עוד פוקימונים מיוחדים אשר יהיה אסור להשתמש בהם, אך הם כנראה טרם נחשפו.

בינתיים עוד לא נחשף מה יהיה הפרס על השתתפות בתחרות, אך לפי ניסיון עבר, זה יכול להיות ניקוד במשחק שמאפשר רכישת חפצים או לימוד מתקפות, אך גם יכול להיות פוקימון מיוחד או חפץ נדיר. כך או כך, יש למה לצפות.

ביחד עם המידע על התחרויות, נחשף הרבה מאוד מידע אודות פיצ'רים לאיכות חיים שיעשו את המשחק להרבה יותר פשוט ויפחיתו את כמות הגריינד שיהיה צריך לעשות.

המשחקים Pokemon Sword and Shield עתידים לצאת ב-15 לנובמבר, ל-Switch.