המשחקים Pokemon Sword and Shield עתידים לצאת ממש בקרוב, וההתרגשות בעיצומה. לאורך הטריילרים השונים שיצאו, יצא לנו להחשף לשלל מנגינות מהמשחק. הפעם, קיבלנו טעימה אולי קצת יותר מרגשת מפס הקול של המשחקים היחידים – יוצר ומלחין המשחק Undertale טובי פוקס (Toby Fox) הלחין מנגינה למשחקים החדשים, לצד מכתב מרגש.

המשחק המחוכם Undertale יצא אי שם ב-2015, וזעזע את העולם (בקטע טוב) עם שבירות קיר רביעי ומנגינות קליטות. יוצר המשחק טובי פוקס (Toby Fox) הוא למעשה גם המלחין שלו, ובאופן כללי אדם ממש מגניב. מעריצי פוקימון ישמחו לגלות שהוא אחראי על (לפחות) מנגינה אחת בפס הקול של Pokemon Sword and Shield.

לרגל המאורע, פוקס השאיר מכתב מרגש למעריצים:

"שלום כולם! אני טובי פוקס. שמעתם עלי? טוב, זה כי בדיוק אמרתי את השם שלי. חחח

אם נניח את הצחוקים בצד, אתם לא מעוניינים לדעת איך כל זה קרה? ובכן… טוב. אני אספר לכם, אני מניח.

לפני הרבה שנים, יצרתי משחק תפקידים בשם UNDERTALE. מסיבות כאלו או אחרות, נראה שהרבה אנשים מ-GAME FREAK הפכו למעריצים של המשחק הזה.

יום אחד, שמתי לב שגו איצ'ינוזה-סאן (Go Ichinose-san), אחד מהמלחינים של פוקימון, עוקב אחרי בטוויטר, אז… שלחתי לו הודעה משום מקום.

בסופו של דבר, נהיינו חברים וזכיתי לפגוש עוד הרבה אנשים נוספים מ-GAME FREAK! אחרי שאכלתי סוקיאקי (sukiyaki) עם עובדי החברה באחד הימים, הלכנו לבית קפה. שם הזמנתי תה ירוק בבקבוק ובאנוכיות, שאלתי ברנדומליות אם אוכל להכין מנגינה לפוקימון ביום מן הימים…

pokemon sword and shield yamper

… הם אמרו כן! שם באמצע בית הקפה, הם מיד סיפרו לי על הקונספט לשיר שאני אוכל להכין, ובדרכי הביתה, עם הלב פועם בהשראה… מלודיה נכנסה לי לראש, ובעודי מועד בין עובדים שכירים בחושך, שרתי אותה לעצמי שוב ושוב כדי שלא אשכח אותה!

בסופו של דבר, השיר הזה… הפך לשיר שאתם יכולים לשמוע במשחק!

זה קטע אימתני מלא בכוח פיצוצי. רציתי להראות את האנרגיה והתשוקה שהרגשתי כשהתבקשתי להכין שיר לפוקימון! כן! בואו נתפרע מותק!!! אה, אבל חכו, חכו שניה. זה השיר היחיד שהכנתי, ואתם לא תוכלו לשמוע אותו עד שתסיימו את המשחק, אז… תדאגו להנות מהמוזיקה של GAME FREAK כמו שצריך קודם, בסדר?! אדאצ'י-סאן (Adachi-san) ואיצ'ינוזה-סאן עבדו קשה…. אל תמהרו לטוס במשחק רק כדי לשמוע את השיר שלי…. (אף אחד לא באמת הולך לעשות את זה.)

אה, וזה די מובן מאליו, אבל זה כבוד עצום לזכות להכין מוזיקה בשביל GAME FREAK! אני כל כך, כל כך, שמח ואסיר תודה על כך שיכולתי לעשות זאת. אז בבקשה צפו לשיר, ול-Pokemon Sword and Shield, גם! יאמפר (Yamper) יאם יאם!

נ.ב. – אם אתם אוהבים אותו, בבקשה תדאגו ליידע את GAME FREAK. הם אולי יזמינו אותי לאכול סוקיאקי שוב (אף אחד לא באמת הולך לעשות את זה.)"

בעוד שהמנגינה החדשה שטובי פוקס הלחין למשחקים מופיעה ככל הנראה רק לאחר סוף המשחק, אין ספק שהמנגינות האחרות במשחק יהיו מעניינות. בפרט, המנגינה של קרב המכון, שאותה יצא לי לשמוע בזמן ששיחקתי בדמו של Pokemon Sword and Shield בגיימסקום, היא ללא ספק אחת המנגינות היותר מעניינות שיהיה למשחקים החדשים להציע.

נשאר עוד פחות משבוע עד יציאת המשחקים, ואנחנו בשלב האחרון של ההמתנה. Pokemon Sword and Shield עתיד לצאת ב-15 לנובמבר ל-Switch.