חברת Logitech הכריזה על שתי מקלדות חדשות ועכבר לגיימינג. החברה מכוונת את המקלדות והעכבר לגיימרים ושחקני Esports, ומציעה מגוון פיצ'רים שימושיים.

G Pro Keyboards

שתי המקלדות החדשות: G Pro ו G Pro X, נבנו על ידי חברת Logitech מתוך מחשבה על Esports. ועוצבו במטרה להתאים לשחקני Esports. העיצוב שלהן, שמאוד מעניין אותי, הוא ללא Keypad בצד ימין.

לטענת Logitech, זה מאפשר להשתמש במקלדת בשולחנות תחרויות שהם קטנים יותר ונותן שטח עכבר גדול יותר שמגדיל את זמן התגובה עם העכבר ומאפשר לעכברים בעלי רגישות נמוכה שטח עבודה גדול יותר כך שיאפשר להם לנוע בצורה חלקה יותר. מעבר לכך, הגודל הקטן של המקלדות נוח יותר לנשיאה לתחרויות.

כפתורים הניתנים להחלפה במקלדת  G pro של Logitech

המקלדות מכניות ומגיעות עם כפתורים מתחלפים כך שניתן להחליף אותם בכפתורים אחרים וסימונים שונים. כן המקלדת בעל שלוש זויות, אפס מעלות, ארבע מעלות ושמונה מעלות. כפתורי F1 עד F12 ניתנים לתכנות בפקודות מאקרו. צבעי ה-RGB כמובן ניתנים לתכנות יחד עם אנימציות ואפקטים ב-16.8 מיליון צבעים.

לטענת החברה, הכפתורים החדשים בעלי זמן תגובה מהיר יותר, והחברה טוענת לשיפור של עד 25% מהירות יתר ביחס למקלדות מכניות אחרות. הכפתורים יהיו עמידים יותר למכות ולנשיאות, אך בו זמנית יהיו נוחים למגע ושקטים באופן יחסי להקלדה. כבל החיבור למחשב נתיק ומאפשר נשיאה של המקלדת ללא חשש לנזק במחברים.

מקלדת קטנה ללא  Keypad
Logitech Pro x

המקלדות יושקו בישראל במהלך הרבעון הקרוב, טרם פורסם מחיר מומלץ לצרכן.

g604 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

גם עכבר אלחוטי חדש מצטרף למוצרי הגיימינג שהחברה תשיק. הלא הוא עכבר ה-g604 Lightspeed Wireless Gaming Mouse של Logitech. העכבר מתאפיין בטכנולוגיית Lightspeed, שמאפשרת תקשורת מהירה ונטולת עכבות, כך שלמרות שמדובר בעכבר אלחוטי יהיה ניתן להגיע לתגובות מהירות. העכבר יתמוך גם בטכנולוגיית Bluetooth בלחיצת כפתור שמאפשרת חיסכון אדיר בסוללה תמורת ביצועים פחות מהירים, שאמורים להתאים לשימוש יום יומי בעכבר. כמו כן ניתן יהיה להשתמש בו לשני מחשבים שונים באמצעות זוג ערוצי תקשורת.

החיישן האופטי החדש מדגם HERO 16K יתן, לטענת החברה, דיוק בתנועת העכבר ויעילות בצריכת הסוללה. לפי נתוני החברה לעכבר יהיו 240 שעות בתקשורת Lightspeed ו-5.5 חודשים בתקשורת Bluetooth בשימוש רגיל וכל זה מסוללת AA רגילה. יש לעכבר 15 כפתורים ניתנים לתכנות כמו גם קצב התנועה של העכבר ומצב כפול.

Logitech g604

בנימה אישית, אני משתמש בדור הישן של עכבר Logitech G602 כבר כמה שנים, ויהיה מאוד מעניין לראות איך ייראה הדגם החדש ואם אכן יהווה שיפור משמעותי מקודמיו.

עכבר ה-g604 Lightspeed Wireless Gameing Mouse אמור לצאת בחודש הקרוב, מחיר מומלץ לצרכן עדיין לא נמסר.