יצרנית המסכים, שכבר הרבה זמן עובדת חזק על קידום מסכי הגיימינג שלה, AOC, הכריזה על העמקת שיתוף הפעולה עם ענקית הגיימינג ומשקאות האנרגיה Red Bull. הפעם, בתחום ה-Sim Racing.

יצרנית המסכים AOC, שבמשך תקופה ארוכה עובדת כדי להוציא מסכים במיוחד לגיימרים כמונו, הודיעה היום כי היא מרחיבה את שיתוף הפעולה עם Red Bull. אם לא ידעתם, מעבר למשקעות אנרגיה, Red Bull גם מתעסקת בהרבה מאוד גיימינג, החל מספונסורים רבים (ופרסומות בתוך משחקים), אתר חדשות, וכן גם מספר קבוצות Esports. שיתוף הפעולה החדש יתרכז סביב חטיבת סימולטורי המירוצים של Red Bull, שנקראת Red Bull Racing Esports.

במסגרת שיתוף הפעולה, AOC מספקת לשחקני החטיבה מסכים, אבל בנוסף, היא ציידה את מתחם האימונים של הנבחרת באנגליה בציוד AOC, כולל מסכים מהדגמים AOC AGON AG273QZ ו-AOC AGON AG273QCX. מה שמגניב הוא ששיתוף הפעולה הזה הוא אחד ש-AOC גם תוכל להפיק ממנו הרבה – החברה מתכוונת להרחיב את היצע סדרות המסכים בעזרת הידע של Red Bull Racing Esports כדי לייצר את המסכים הטובים ביותר עבור שחקני סימולטורי מירוצים. בכך, בעצם, יש פה פוטנציאל שגם השחקנים הקטנים כמונו יוכלו להנות משיתוף הפעולה הזה, בטווח הרחוק.

זה לא שיתוף הפעולה הראשון בין החברות, והן שיתפו פעולה גם בעבר עבור נבחרות League of Legends ו-Counter-Strike: Global Offensive. אנחנו מקווים ששיתוף הפעולה הנוכחי בתחום סימולטורי המירוץ יניב פירות, שבעתיד גם שחקנים פשוטים יזכו להנות מהם במסכים העתידיים של החברה.