יש לכם טלוויזיה חכמה של LG עם webOS 5.0 ומעלה? חושבים איזו טלוויזיה חכמה לקנות ואתם מעוניינים במשחקים שלא דורשים בכלל חומרה נוספת? יש לנו חדשות בשבילכם! Google Stadia, ענן הגיימינג שעושה גלים וסערות ב-22 מדינות, יגיע סוף סוף גם לישראל, ויתמך בטלוויזיות של LG.

איך זה עובד? שירות הענן Stadia כולל בתוכו מעל 200 משחקים, מביניהם שמות ענקיים כמו Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin's Creed: Valhalla, Hitman 3, ו-Baldur's Gate 3. בנוסף, Google Stadia מציעים תוכן חינמי, וספריית משחקים ללא צורך בהורדה או בחומרה נוספת כלל. בנוסף, אלו מביניכם שיבחרו לעשות מינוי ל-Stadia Pro יקבלו ספריית משחקים שגדלה מיום ליום, והנחות מתחלפות, ובנוסף תמיכה בגרפיקה של עד 4K HDR, קצב ריענון של עד 60 פריימים לשניה, וצליל סראונד 5.1.

חברת הענק LG עובדת קשה על שיפור חוויית השחקן עם סדרת LG OLED, גם למשחקי קונסולות, ובמיוחד למשחק דרך Stadia. מסכי OLED מוכרים ברחבי העולם בשל הצבעוניות המורכבת והמדוייקת במיוחד שמייצרת התאורה הייחודית שלהם ("פיקסלים בתאורה עצמית"), והשהיית הקלט הנמוכה ביותר ללא אובדן באיכות התמונה. המסך מזהה שנכנס שחקן חדש, וישר מכהה את הכהים, מלבין את הלבנים, ויוצר חוויית משחק חדה במיוחד.

עוד אין תאריך יציאה להגעת שירות Stadia לארץ, אך כשהוא יהיה זמין, הוא יתמך בטלוויזיות LG עם webOS 5.0 ומעלה.